Gå til innhold

Min E39, oppdatert :)


 Share

Anbefalte innlegg

191935330ya3.th.jpg

Første bilde som ble tatt :) Helt original.

191932630tz0.th.jpg

Kjedelig interiør, men liker faktisk farge-komboen :)

dsc00107bb7.th.jpg

Nypolert og fornøyd liten Bmw :P

191934326ld7.th.jpg

Tok ikke lange tia før 2001-optikken ble slengt på, meget pene angel-eyes når det er sagt :D

Skal selges til vårparten, men egen tråd vil bli lagt ut når den tid kommer :) Kjøpte M5-fronten og har fått denne lakkert nå, mangler bare å slenge den på :D Noen tips om letteste måte å få av org. fanger by the way? :P Kjekt å vite før man bryter seg på :P Ellers lakkerte jeg panseret og front-skjermene samtidig som M5-fronten, og slengte inn litt "m-tech nips" inne i tralla :) Comments er alltid kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en fin bil det! Gjør seg med 2001-optikk og M5-fanger når den kommer på. :)

Skal faktisk forsøke å få klasket på fangeren nå i dette øyeblikk :D Tror kanskje d verste blir å få av original-fangeren :P Men den som venter får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift lyktene gjør virkelig underverker på E39 8) .

Ser forøvrig ut til at du bør stramme brekket :lol: .

Hehe, joda jeg vet det med brekket :P Har aldri helt fått det slik jeg har ville hatt det, men men, funker jo greit "tho`" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hjelp av en kreativ kompis av meg, og grunnen er..

Dette:

dsc00289tz2.th.jpg

Så til demontering av fronten.

dsc00234rd4.th.jpg

Montering av ny front.

dsc00237ii9.th.jpg

Samme.

dsc00240zy1.th.jpg

Fiks ferdig, og en stk fornøyd bil med nytt glis :)

dsc00244uh6.th.jpg

Vasking.

dsc00243ia3.th.jpg

Dårlige bilder, dette er beklagelig, men mobilkamera er vel ikke akkurat optimalt :P Kom gjerne med tips om felgvalg til sommer, og senkesett. Kjekt hvis det også blir sagt hvor dette evt selges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå front, den passa bra :)

Men hva i svarte har skjedd med hånda di? :shock:

Joda, den ble helt ok :) Mangler bare innsatsen til grøftlysa nå, så er det over til dekk/felg og senking.

Handa ja, hehehe, kapittel av klasse :P Hadde en heller heftig diskusjon om noe med mitt kjære søskenbarn, og ble en smule "overopphetet" kan du si :P Da jeg skulle slå i bordet (for å vise hvor STERKT engasjement jeg hadde til saken, som jeg forøvrig ikke vet var om.. Ja, du tippet riktig, det var på et nachspiel, hehe) traff jeg tilfeldigvis mitt lange fine dramglass som sto lagelig til. Køyvle da handa ganske bra, kappa 6 sener, 2 leddbånd å sånn ca alle nerver i området.

DET var nachet sitt det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...