Sagen Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Huttetu.... Pina dyrt med forsikring her i Oslo ja!! Noen som vet om noen som tilbyr rimelig forsikring på en 320ia 95-mod? Er en touring om det skulle bety noe. Med alarm. Er vel ikke noe poeng å kjøre mer enn delkasko på en slik bil? Selv er jeg 29 år, og har 70% bonus 3.år. Forslag tas imot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 hmm, har gjensidige jeg.. Betaler 450kr måneden for delkasko med gjensidige.. Bmw. e36 318is , 1993 du kan prøve å regne ut sånn ca på www.gjensidige.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Prøv postbanken,eneste du trenger er og opprette en nettbank konto med noen kroner på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Hmm... Oki, ganske likt den prisen jeg har fått. Reagerte bare på prisnivået. Visste det var dyrere her i Oslo, men ikke SÅ mye dyrere. Betalte 4000 kr for fullkasko på min forrige bil.... (se under) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Er dyrt i Oslo ja,det må en desverre bare leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Meg som student og 30%bonus må betale mye,mye mere for min E46ci.Koster å eie bil i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå