TJ Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Kan ikke se at du har lykte spylere, mener at det er påbudt med spylere og automatisk høyde justering. Når man har xenon. Det er påbudt med det ja, så det har du helt rett i.
pallen Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som vet hvorfor man må ha lyktespylere til xenon? Heldigvis har jeg spylere.. men ikke xenon
Tore Diesel Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som vet hvorfor man må ha lyktespylere til xenon? Heldigvis har jeg spylere.. men ikke xenon Ikke at jeg vet det, men kan det være fordi at xenon lyktene ikke produserer nok varme til å smelte bort snø?
Boss Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som vet hvorfor man må ha lyktespylere til xenon? Heldigvis har jeg spylere.. men ikke xenon Ikke at jeg vet det, men kan det være fordi at xenon lyktene ikke produserer nok varme til å smelte bort snø? Helt korekt
pallen Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Det kan vel være en god tanke Må vel være en praktisk grunn, og ikke bare "tilsynet" som kommer med dustete regler(igjen).
bjalle Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Facelift baklykter orginal hella trenger ikke programmeres hos bmw,det følger med en modul til å plassere under reservehjulet som simulerer signal fra vanlige lykter.
Bæver Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Facelift baklykter orginal hella trenger ikke programmeres hos bmw,det følger med en modul til å plassere under reservehjulet som simulerer signal fra vanlige lykter. Ikke omkoding? Både BMW og Schmiedmann sier at dette må gjøres. Har du gjort det selv? Er det bare plug and play?
Bæver Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Du trenger ikke å bytte tennere,men må bøye til et feste til tenneree.De gamle tennerene er litt større enn de nye, og passer derfor ikke i feste braketten som sitter på de nye lyktene. jeg har en gammel og en ny på min bil, fikk den nye tenneren når den gamle sa takk for seg. Takk for svaret - nå er vi inne på noe... Kan du fortelle litt mer om dette?
fre Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Man skal da ikke bruke spylerne til å fjerne snø, så det har ikke så mye med det å gjøre tenker jeg. Det er jo krav om automatisk høydejustering og, så alt dette har nok mer med BLENDING å gjøre, og at det lyset skal være bra nok også. Er i Tyskland dette er strengest, og det er ikke pga snø for å si det sånn
bjalle Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Facelift baklykter orginal hella trenger ikke programmeres hos bmw,det følger med en modul til å plassere under reservehjulet som simulerer signal fra vanlige lykter. Ikke omkoding? Både BMW og Schmiedmann sier at dette må gjøres. Har du gjort det selv? Er det bare plug and play? Kjøpte baklyktene selv hos schmiedmann og de skal ikke kodes 100% sikkert,de du har snakket med må ha hatt en dårlig dag eller misforstått deg.Alt du trenger å gjøre er å utvide hullet til bremselyspære i karrosseriet noen millimeter for at det skal passe(en dremel er perfekt) ,ellers er det en veldig enkel jobb
Boss Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Du trenger ikke å bytte tennere,men må bøye til et feste til tenneree.De gamle tennerene er litt større enn de nye, og passer derfor ikke i feste braketten som sitter på de nye lyktene. jeg har en gammel og en ny på min bil, fikk den nye tenneren når den gamle sa takk for seg. Takk for svaret - nå er vi inne på noe... Kan du fortelle litt mer om dette? Jeg har gamle tennere orginalt, og når den ene tenneren streika kjøpte jeg den nye typen og satte på. Ergo en gammel og en ny. Men en kamerat kjøpte Hella engler, og bruker de gamle tennerene på de.
Bæver Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Facelift baklykter orginal hella trenger ikke programmeres hos bmw,det følger med en modul til å plassere under reservehjulet som simulerer signal fra vanlige lykter. Ikke omkoding? Både BMW og Schmiedmann sier at dette må gjøres. Har du gjort det selv? Er det bare plug and play? Kjøpte baklyktene selv hos schmiedmann og de skal ikke kodes 100% sikkert,de du har snakket med må ha hatt en dårlig dag eller misforstått deg.Alt du trenger å gjøre er å utvide hullet til bremselyspære i karrosseriet noen millimeter for at det skal passe(en dremel er perfekt) ,ellers er det en veldig enkel jobb Konge! Da satser vi på det...
Bæver Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Du trenger ikke å bytte tennere,men må bøye til et feste til tenneree.De gamle tennerene er litt større enn de nye, og passer derfor ikke i feste braketten som sitter på de nye lyktene. jeg har en gammel og en ny på min bil, fikk den nye tenneren når den gamle sa takk for seg. Takk for svaret - nå er vi inne på noe... Kan du fortelle litt mer om dette? Jeg har gamle tennere orginalt, og når den ene tenneren streika kjøpte jeg den nye typen og satte på. Ergo en gammel og en ny. Men en kamerat kjøpte Hella engler, og bruker de gamle tennerene på de. Tjenare! Takker for svar. Ser du har en 98-modell. Tennerne ble endret fra og med 09/98. Er vel ikke nytennere du har..? Men uansett, til og med BMW Trondheim har "innrømmet" at det skal gå an å bytte lykter uten å bytte tennere hvis man var litt "hendt", så jeg kjører på. Vogna bli sjefolainen nr!!! Takk for svar
Bæver Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Eller du kan gjøre som jeg har gjort på min! Kjøp helt vanlige facelift lykter med H7 og bytt til Kingwood xenon sett! Det blir det billigste!Nærlys og fjærnlys Takker for innlegg! Feeeet vogn forresten!!
mudbug Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Hørte at det kostet kun 550 EUR for både frame og bak facelift (uten tenner og Xenon's pære) i Tyskland hos BMW forhandler. Det er litt skeptisk. Det kostet 9300 kr for framme hos BMW i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå