iverseo Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Noen som vet hvem som skal hvor? tRENGER HJELP FORT. mVH oLE
Sir Hofstad Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Kan sette sylinder 1 i ØD og se hvor rotor peker... Telle videre hvis du skjønner...
Eaglehrt Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Hei sveis... Gjetter på at det er E30 320i du snakker om. Her er fra haynes manualen: og vil du ha hele manualen for 3 og 5 serie trykk her: http://www.wrasko.com/haynes/BMW%203-%2 ... s_1948.rar
iverseo Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 Kan du forklare litt nærmere Ske1eton? Har fordeler på kammen jeg, 88 mod. ikke gamle typen. Tok ikke helt framstillinga di med ØD! Mvh Ole
Sir Hofstad Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Ok! Trodde det var med fordeler på blokk.... Hvis du teller fra topp på fordeler: 2 4 6 COIL 3 1 5 Håper det hjelper...
iverseo Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 Tusen takk, skal springe ut i verkstedet å prøve nå. Trodde jeg hadde merka di, med den gang ei!
Garasjesalg Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Kan du forklare litt nærmere Ske1eton?Har fordeler på kammen jeg, 88 mod. ikke gamle typen. Tok ikke helt framstillinga di med ØD! Mvh Ole Ta ut ene pluggen, monter av fordeleren, så dreier du motoren til du ser stempel 1 er på topp ( ØD = øvre dødpunkt ) Stempel 1 er det stempelet som er nærmest fordeleren. Når den er på topp så står rotoren på en plass, da kan du se hvor tennkabel 1 skal. Så dreier du motoren med klokka til du kommer til neste, og da peker rotoren til nr. 5 osv. Tennrekkefølgen er 1-5-3-6-2-4 og coilen er den i midten..
iverseo Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 Tusen takk. Da er alt i skjønneste orden. Trodde jeg hadde montert rett jeg. Utgangspunktet for denne feilen var at jeg bytta ventil løfter på eksos på nr 6. Gidda ikke av med toppen, men ordna det alikevell. Dro bare ut stanga bytta løfter å monterte igjen. Dette er et genialt forum, utrolig masse kunnskap hos folk her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå