Ivanrogov Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Etter jeg monterte cd-spilleren, så hakker den for hver eneste dump i bakken. For noe du knapt kjenner selv. Hakker også i hvert bass-slag når jeg spiller litt høyt. Spiller den sin siste cd kanskje? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Sitter den godt i rammen? Er ofte greit å bruke den gummi pluggen som følger med til å sette på i bakant av spilleren den holder dem dere stødig i rammen. Eventuelt kan du jo få tak i en rense cd det kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 Den sitter godt ja, tror cd-spilleren er gåen. Har lyst på ny, så det passer fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 God undskylding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 hehe, ville nokk også satsa på en ny en!! fint med en go unnskyldning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Hehe.. Har samme problemet med min (var sånn fra eg fekk den). Den er inne på rep for 2 gong nå på under 1 mnd, så får me sjå kva dei finne ut Godt eg har garanti hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå