HenryLee Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Ønsker å kjøpe 2 eventuelt 4 rette/runde slike felger, gjerne med sommerdekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJ Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Hvilken dimmensjon er du ute etter da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenryLee Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Hei, må innrømme at dette ikke er mitt sterkeste felt, men det står 235/45/17 dekk på de jeg har nå. Hjelper det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJ Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Det hjalp vet du! Kjører med de felgene i den dimensjonen nå på vinteren faktisk. Men du var fortrinnsvis ute etter felger med sommerdekk du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenryLee Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Ja, jeg har 2 helt nye dekk på 2 helt runde felger. Men hadde håpet på å få byttet ut 2 felger som har slitte dekk og mange hundre gram bly på seg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJ Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Hadde du vært interessert i å kjøpe alle 4 felgene mine uten dekk, så er jeg villig til å høre på bud for de. Men det er kanskje ikke det du er ute etter? Kan nevne at de kun har vært brukt i to sesonger, er uten kast og 100% runde, ikke kantkjørte og det er INGEN merker på de! Har vært vasket og polert både før og etter hver sesong. Som nye! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts