E-30 big Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Ny test på deres lokale "striper for GATEBIL Magazine. Redaktørn tar med seg jorunalist og fotograf og stikker til VINSTRA Torsdag 15 mars for å sjekke ut babes, biler, burning og burger! Skal vel noe til å toppe Nestun med over 100 bilder samlet (Les Gatebil som kommer i salg mandag 2 april). Men vil du sette Vinstra på kartet, eller komme på trykk, ta turen. dit på ettermiddagen. Sees vi!!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 "ja då raise me te Vinstra, neste helg fer me te...." Vassendgutane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Dumt det ikke var sist helg for da var jeg hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 "ja då raise me te Vinstra, neste helg fer me te...." Vassendgutane He He... har spilt den ett par ganger ja... blir show dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg regner med at du drar med deg diverse egenproduserte turbodonginer (V12 twinturboen f.eks) E30 big? Nesten verdt turen alene oppover fra Gjøvik det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg regner med at du drar med deg diverse egenproduserte turbodonginer (V12 twinturboen f.eks) E30 big? Nesten verdt turen alene oppover fra Gjøvik det.. He he... skal prøve å få med alle 3 bilene med TWINN TURBO i alle fall... så får den med STOR sinngel TURBO stå igjen... må sjå å det blir tid til.. kommer nesten direkte fra jobb og noe står her å noe der så kan ikke garantere noe... men show skal bli.. håper mange tar turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg kommer! skal få henta skilta i morgen å E30 big, må bare spørre, er du pekkan? isåfall så skulle jeg likt å visst en ting, var den 350 din godkjent ombygd eller hvordan var det med det? så mye rykter om ditt å datt! trenger ikke svar om du ikke vil svare på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 I m coming!! blåse støv tå bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Raven= Cathrine?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 nope.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 flere jenter på vinstra som har 320 altså? hehe! da ser jeg det torsdag:) nok offtopic her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Og Vinstra av alle ting *norges navle* hihi.. litt kult at gatebil tar seg en tur utenbys også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 kanskje ikke norges navle, men mange flotte biler der å rundt vinstra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 hehe... bare for å tulle litt da vett.. Vinstra er ikke såå ille hyggelig liten plass.. Har ikke sett så mange biler der, men ser at E-30 big har et fancy prosjekt gående.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Jeg kommer! skal få henta skilta i morgen å E30 big, må bare spørre, er du pekkan? isåfall så skulle jeg likt å visst en ting, var den 350 din godkjent ombygd eller hvordan var det med det? så mye rykter om ditt å datt! trenger ikke svar om du ikke vil svare på det hehe BMW 350`n som gikk på vinstra var godkjent ombygd med 5liters V12 motor fra 750ia på 300hk ja.. dokumentasjon fra BMW og vist godkjent biltilsynet... Nå ryktes det vel att det kansje var en 850 CSI motor på 5.7 liter og 408 hk som satt der... di motorene skal vist vere helt like og UMULIG får vanlige folk å se forskell på... så klart det kan vere vanskelig får den som monterer å vite også,kansje han trodde det bare var en 750 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå