Gå til innhold

Gatebil sjekker stripa på Vinstra 15/3

E-30 big
 Share

Anbefalte innlegg

Ny test på deres lokale "striper for GATEBIL Magazine. Redaktørn tar med seg jorunalist og fotograf og stikker til VINSTRA Torsdag 15 mars for å sjekke ut babes, biler, burning og burger!

Skal vel noe til å toppe Nestun med over 100 bilder samlet (Les Gatebil som kommer i salg mandag 2 april).

Men vil du sette Vinstra på kartet, eller komme på trykk, ta turen. dit på ettermiddagen. Sees vi!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg regner med at du drar med deg diverse egenproduserte turbodonginer (V12 twinturboen f.eks) E30 big? Nesten verdt turen alene oppover fra Gjøvik det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du drar med deg diverse egenproduserte turbodonginer (V12 twinturboen f.eks) E30 big? Nesten verdt turen alene oppover fra Gjøvik det.. :)

He he... skal prøve å få med alle 3 bilene med TWINN TURBO i alle fall... så får den med STOR sinngel TURBO stå igjen... må sjå å det blir tid til.. kommer nesten direkte fra jobb og noe står her å noe der så kan ikke garantere noe... men show skal bli.. håper mange tar turen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! skal få henta skilta i morgen :) å E30 big, må bare spørre, er du pekkan? isåfall så skulle jeg likt å visst en ting, var den 350 din godkjent ombygd eller hvordan var det med det? så mye rykter om ditt å datt! trenger ikke svar om du ikke vil svare på det hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer! skal få henta skilta i morgen :) å E30 big, må bare spørre, er du pekkan? isåfall så skulle jeg likt å visst en ting, var den 350 din godkjent ombygd eller hvordan var det med det? så mye rykter om ditt å datt! trenger ikke svar om du ikke vil svare på det hehe :D

BMW 350`n som gikk på vinstra var godkjent ombygd med 5liters V12 motor fra 750ia på 300hk ja.. dokumentasjon fra BMW og vist godkjent biltilsynet...

Nå ryktes det vel att det kansje var en 850 CSI motor på 5.7 liter og 408 hk som satt der... di motorene skal vist vere helt like og UMULIG får vanlige folk å se forskell på... så klart det kan vere vanskelig får den som monterer å vite også,kansje han trodde det bare var en 750 motor :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...