mOMOe Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 dørene, litt dårlig bilde pga hastverk dørtrekka skjermene setene forran, gadd ikke ta bilde av de bak som sagt pga hastverk koffertlokk radiator motor + gear prisene nå er som følger (eksklusiv frakt): -dører 800,- per stk forran, 500,- per stykk bak -skjermer 500,- per stykk -interiør 1000,- for alle setene -koffertlokk 800,- -radiator 1000,- -motor + gear 1500,- selger kun interiøret komplett, trenger du bare en stol så får du ta med deg alle. motor og gear selges også kun samlet samme gjelder dørtrekka edit: nye priser, tinga skal vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 da regner jeg med dørene selges komplett også? ikke bare håndtak eller låser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Passer dørtrekkene i skinn coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Det gjør de selvfølgelig ikke, du har vel lagt merke til at det er forskjell på coupe og sedan dører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 ja dørene selges helst komplett. nei trekka passer ikke coupé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Det gjør de selvfølgelig ikke, du har vel lagt merke til at det er forskjell på coupe og sedan dører? Rolig Ja, jeg vet dørene er forskjellige! Men spurte fordi jeg ikke viste om selve skinndelen passet! Selv om jeg ikke regnet med dette! Men jeg har lært at det ikke finnes domme spørsmål, bare domme svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 hehe stemmer.. om selve skinndelen passer el ikke aner jeg ikke, men ville ikke regna med det.. ikke sånn for å være frekk el noe men hvertfall jeg pleier å skrive "dumme" med u og det er bedre å stille spørsmål å være dum i fem minutter, enn å aldri spørre å være dum hele livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Har du de proppene som skal være i skjørtene? Der hvor jekken skal inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 dørtrekk er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525d Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 e d stor forskjell på fargen fra diamantsvart til sonderlack d e d som står på støtdempertårnet.. ka du skal ha for demperne til pansret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 forskjellen på de fargene vet jeg ikke.. de demperene tror jeg ikke er helt bra. gidder ikke selge noe dritt liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 komplett eksosannlegg selges 500kr ellers nye priser: interiør 1500kr radiator 1200kr motor + gear 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 du har vell ikke panser også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 den er kollisjonskadet så har desverre ikke det nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 er det takluke på bilen? i så tilfelle, hva skal du ha for mekanismen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå