rubenjs Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 ha hugget biln å har de meste a deler, vist noe a intereser bare send pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Har du tannstang? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenjs Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Har du tannstang? jepp Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenjs Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Har du tannstang? ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Hva skal du ha for den? Hva har du til forstillinga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Hvilken mod er bilen du selger deler fra? Er det Sedan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenjs Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Hvilken mod er bilen du selger deler fra?Er det Sedan? er sedan ja, 94 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad|oS Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Styling? Hvordan interiør? Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Da er det vel servo og? Hvis jeg skal kjøpe tannstanga av deg må jeg ha alt til servoen også.. Så tenk litt på hva du skal ha samlet for det da Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenjs Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Hva skal du ha for den?Hva har du til forstillinga? ka du vill je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenjs Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Styling?Hvordan interiør? mørt tøy, e stort sett strøkent, styling:) på en 316, jojo e nu bakrute senker å bak luke spoiler m/lys Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenjs Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Da er det vel servo og?Hvis jeg skal kjøpe tannstanga av deg må jeg ha alt til servoen også.. Så tenk litt på hva du skal ha samlet for det da kom mæ bud så ska e vurdere de Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Har du mulighet til å ta bilde av interiøret spesielt dørtrekk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubenjs Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Har du mulighet til å ta bilde av interiøret spesielt dørtrekk? jepp fikse de te i morra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimbo Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Baklykter?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts