Anderslien Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Jeg ønsker å selge noen helt nye senkeskåler til BMW E34. Disse selges, fordi min var så senka fra før at det ikke gikk mer med originale dempere. Hvis du ikke har senket bilen din noe, så er disse perfekt. Det står at de senker 10mm, men har hørt fra folk at de senker mer 15-20mm. TÜV papirer er med. Veldig enkelt å sette på. Jeg gjorde det på 1t, men disse måtte jo fort av igjen da, ettersom det ikke gikk. Pris: 500kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
E-Evjen Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Hvilke biler passer de i følge TÜV papirene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
verticalescape Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Var på schmiedmann og sjekket, og de har samme delenr. på e30 og e34. Jeg kjøper de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anderslien Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Var på schmiedmann og sjekket, og de har samme delenr. på e30 og e34.Jeg kjøper de PM sendt til deg Skjønner ikke driten av TUV papirene jeg E-Evjen, men passer nok E30 og E34 som verticalscape sier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts