Azeton Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Har veldig lyst på blått lys i steden for oransj. Er det noen pærer bak dashbordet? Så tenkte jeg på diverse brytere. noen som vet størrelsen på ledene der? Og om det er Noen som vet størrelsen på ledene i OBCen? er det noen som vet hvor man kan få kjøpt delene man trenger?
Berre83 Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Det er i alle fall to pærer på min bil inni dashordet.
HeinZ Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 hvis det er en e30 du har så er det 2 pærer. selve pærene er ikke orange men vanlig hvite. åpner du instrumentpanelet finner du to orange "glassdonger" eller hva jeg nå skal kalle det. En mulighet er jo og fjerne de og kjøpe noen blå "donger" du kan tre utapå pærene. De får du tak i på biltema.
RoaldJ Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 jeg hadde oppe på min e30 for ikke så lenge siden.. er litt usikker på om du kan da bort disse "dongene" pga at de leder lyset ut til hele speedometeret. og fjerner du dem tror jeg kanskje at du ikke vil få lys i hele speedometeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå