Gå til innhold

ekstramålere i e30


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

har fått montert 3 stk ekstra målere i bilen idag, men siden disse lyser ganske skarpt kunne eg tenke meg å ha muligheten til å "dimme" ned disse sammen med resten av innstument lysa.

den oransje ledningen på målerene er til dette, men hvilken ledning skal eg ta fra på bilen? e-30..

er ikke noe flink med ledninger hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er Autometer Smokeseries du mener så har jeg disse, og jeg kan ikke helt se problemet med blending.. Reagerte litt begynnelsen jeg også, men etter 1-2 uker så ble det helt normalt, legger ikke merke til det lenger. På dagtid må de stå på full styrke for at du skal kunne se. Jeg har de montert i lufterillene i midten av dashbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er Autometer Smokeseries du mener så har jeg disse, og jeg kan ikke helt se problemet med blending.. Reagerte litt begynnelsen jeg også, men etter 1-2 uker så ble det helt normalt, legger ikke merke til det lenger. På dagtid må de stå på full styrke for at du skal kunne se. Jeg har de montert i lufterillene i midten av dashbordet.

er ikke autometer nei :cry:

er en smoke serie eg ser bilxtra\thorsov osv har.. koster 3-400 pr stk.

helt blanke når dem står uten strøm.

har mine forran askebegeret eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT men: har du sånn egen ekstra holder for disse? eller har du laget hull i konsollen? :)

skal legge ut et bilde på prosjektråden min eg det er ferdig.

kan ikke ha disse i konsollen siden di er så dype.. tar i varme app...

er satt i an alu plate kledd i sky..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...