Jump to content

ekstramålere i e30

e30 tic
 Share

Recommended Posts

har fått montert 3 stk ekstra målere i bilen idag, men siden disse lyser ganske skarpt kunne eg tenke meg å ha muligheten til å "dimme" ned disse sammen med resten av innstument lysa.

den oransje ledningen på målerene er til dette, men hvilken ledning skal eg ta fra på bilen? e-30..

er ikke noe flink med ledninger hehe :D

Hvis det er Autometer Smokeseries du mener så har jeg disse, og jeg kan ikke helt se problemet med blending.. Reagerte litt begynnelsen jeg også, men etter 1-2 uker så ble det helt normalt, legger ikke merke til det lenger. På dagtid må de stå på full styrke for at du skal kunne se. Jeg har de montert i lufterillene i midten av dashbordet.

Hvis det er Autometer Smokeseries du mener så har jeg disse, og jeg kan ikke helt se problemet med blending.. Reagerte litt begynnelsen jeg også, men etter 1-2 uker så ble det helt normalt, legger ikke merke til det lenger. På dagtid må de stå på full styrke for at du skal kunne se. Jeg har de montert i lufterillene i midten av dashbordet.

er ikke autometer nei :cry:

er en smoke serie eg ser bilxtra\thorsov osv har.. koster 3-400 pr stk.

helt blanke når dem står uten strøm.

har mine forran askebegeret eg.

litt OT men: har du sånn egen ekstra holder for disse? eller har du laget hull i konsollen? :)

skal legge ut et bilde på prosjektråden min eg det er ferdig.

kan ikke ha disse i konsollen siden di er så dype.. tar i varme app...

er satt i an alu plate kledd i sky..