Stonescream Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Yo Har en slange som har sprukket nærme koblingen til innsugsbjelgen. (er den her:http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/9921.gif (nr 10) Av en eller annen merkelig grunn ligger andre enden sånn til, at for å få klare å skifte må jeg av med innsugningsmanifolden. Til nå har jeg tatt av: luftfilterboksa, luftmengdemåleren, 2 toppdeksel på motoren og nå er det innsugningsmanifolden og for å få ut den, må jeg også ta av "main harness wire" som ligger oppå der igjen... Tror dette må være en av de værste gummislangene å skifte på denne kjerra her... *kunne nesten tatt motorskifte når jeg først var i gang. føles som om jeg er godt på vei* Tror jeg må avslutte for i kveld, før jeg blir for irritert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonescream Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Noen tips til hvordan jeg får av den "ledningsboksen" som ligger helt på toppen på motoren? Ser ut til at den må av for at jeg skal klare å få bort manifolden skikkelig. Noen tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
esben86 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 fikk ikke opp bildet av slangen men vil tro at det er slangen til tomgangsmotoren du plages med. men du trenger ikke å skru av innsuget for å skifte noen av slangene. skal gå med litt fikling å et par fine ord Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0bra Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Må ikke av med innsugsmanifolden for å skifte den nei... Er bare noe trangt dritt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonescream Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 Jeg løsna mutterene på manifolden sånn at jeg kan dra den bittelitt opp, så nå ser jeg i hvert fall den tomgangsmotoren såvidt. Kan hende jeg klarer å få av den slangeklemma som står på og få kobla på den nye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts