Toro Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Var ute å kjørte en tur nå nettopp og oppdaga plutselig at knappene til stereoen på rattet ikke virket, men de på høyre siden til cruisekontrollen virket som den skulle Tenkte først det kunne være en sikring, men ble litt skeptisk til det når det var bare den ene halvparten som ikke virket.. Noen som har vært borti dette før, eller har noen tips til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ingen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hmm... Nå er det plutselig ikke lys i rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 F... hos meg kuttet lys og cruisekontrollen ut. Noen med erfaringer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 virker fløyten? Og airbag lys er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Lyset i rattet mitt kom plutselig tilbake, men stereodelen er fortsatt helt død. Tenkte å kikke litt på det i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Tuta og cruisekontrollen funker og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Hornet har jeg glemt og sjekke Japp airbag lampen lyser. Hadde av dørtrekket, og ledningene til vindusknapper på førersiden. Satte ved en feil på tenningen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Og nå sluttet radioen og cd`n. Klokka lyser og cd-`går inn og ut. Men ikke noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå