Gå til innhold

17 el 18" felger til e30 4*100


bmwhans
 Share

Anbefalte innlegg

nei hadde de vært urunde så hadde de sagt det når du la de på. men de passer i alle fall e 30 min siden original et på min er 35! er det mye hakk i de? du har ikke et bedre bilde? et rett forfra på felgen og fra siden og litt sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg likte de ganske godt jeg. ser jo pene ut. lever de opp til førsteinntrykket? hehe.. kan du sende de hvis jeg skal ha de? ja fint om du skaffer noen flere bilder. kjedelig hvis jeg får de og ikke liker de. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, dem er jo ikke vaska nå da..:-)

Men burde ikke være så langt unna..

Ser jo ikke alt før man får felgene, slik er det jo om det ikke er mulighet til og sjekke dem ut i virkelighet da..

Sku hatt ett bedre kamera å tatt bilder med

Skulle gått bra å sendt dem, men det blir jo litt frakt da. Snakker om erfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp det blir vel +- 700 ja.

Det jeg har betalt for att jeg skulle få tilsennt 17" til meg sjøl med dekk.

Vaske dem ja, hehe er jo saklart kommet snø hit dem sisste dagene, og det er dritt vær hele dagen. Så er ikke mulig å vaske dem enda.. Kan få bilder av dem slik dem er nå da, hehe

325icab_88: egenembalert norgespakke, har du prøvd det eller?? Er ikke det opp til ca 30-35kg?? Er med dekk også

Men hva med størrelsen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for håper ikke det er steinsprut. for det var sykt mye hvite prikker.. kanskje støv på kamera også? sorry for at jeg er så pirkete og nøye men jeg vil være sikker på at jeg ikke får et sett felger full av steinsprut og hakk/riper :) så hvis du kan garantere at det ikke er det så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...