Gå til innhold

M3 billig!!!!!! e36


ChrisAppelsin
 Share

Anbefalte innlegg

har en bil i sikte.... vil høre litt meninger her... er i kontakt med en som bygger om bmwer, han har bygget om en e36, 93 mod 318is til en amerikansk verson av m3 motor: m50, 240 hester. alt på bilen av driverk å sånt er m3. dette er tatt fra en 95 moddel m3. bilen har skinn m3stoler og greie sommer felger. bilen er rullet 170 tusen km, han skal ha 119 tusen for den. jeg må få et verksted til å godkjenne at alt på bilen er m3 og få godkjent ombygging selv. er dette da en fin pris, eller er dette uforsvarlig og helt på trynet dumt og dyrt..... ha koster evt, en slik godkjenning?...... takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1416084

der er annonsen..

har vært innom autodb å sett på den flere ganger! Hvis den er riktig og godt ombygd sier jeg bare GO FOR IT! Billig M3 etter min mening, kommer til å bli solgt raskt. Du får jo ombygde og "herpa" e36 320 til den prisen der... Ville heller bare kjøpt den, lagt et budsjett på kanskje 40000,- i godkjenning og se hva du får til! HERREGUD det er jo tross alt en M3 :)

Hadde jeg hatt 120000,- på bok nå hadde den stått i garasjen allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når motor og alt annet er m3, koster det da rundt 40k å få den godkjent! tenkte det var mer snakk om noen tusinger, grunnet den er regga i norge i mer enn 10 år og slipper derfor hk avgift ved motorbytte og slikt... tar jeg helt feil vis jeg trur det bare ar å få et verksted til å bekrefte at delene er m3 og ringe tilsynet å få den godkjent...? hvor mye kommer dette på .. ikke 40k vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges billig pga at den ikke er godkjent, men alle papirer for godkjenning medfølger..... Ja, hvorfor godkjenner ikke selger den da, siden han har alt som skal til av papirer??

US M3 med M50 motor er forøvrig langt unna en Euro M3, så så forferdelig billig synest jeg ikke akkurat det var, mtp på at bilbyggeriet sier de kan bygge en Euro M3 3,2 for ca.180.000,- Det er en helt annen bil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...