Garasjesalg Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Har lyst på en annen frontfanger på e30`en min. Har sett litt på denne: http://www.carlinetuning.com/content/08 ... n/BMW1.php CM-look frontfangeren. Synst den ikke ser så værst ut, men er ikke helt sikker. GTS gidder jeg ikke, synst d ikke er så pent ( min mening ). Har også sett litt på Lumma CL1 fronten.. Seidl har jeg også sett på, den havner vel på lik linje med CM look fangeren. Trenger noen inspill, forslag her
zephyr23 Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 jeg ville gått for den du har lagt ut link til har egentlig ikkje sett mange e30'r med den fronten! men CM fangeren og seidl fangeren er ikkje så ulike men gå for CM fangeren
Garasjesalg Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Takk Noen andre som har noen forslag? CM fangeren, er det samme fangeren som CZT kaller "thief"??
oddis Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Ville brukt en M-tech II frontfanger, evt en iS leppe. Man får disse i kopi versioner slik at de passer pre facelift E30
Garasjesalg Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Hadde sikkert vært fett det også Men landet på en Lumma front med blåtona grøftelys og og FK angeleyes md blå ringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå