Gå til innhold

Skummel opplevelse i går


Robin_Isak
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

å punktere på veien er litt overdrevent altså. bilen kaster ikke rundt 180 grader for å si det sånn. den drar til siden ja, men kaster ikke rundt. du klarer å rette opp bilen og dvinge inn til siden.. der er ikke en skrekk..

Kan love deg at å punktere på et dekk med 50-80 profil mens du presser deg gjennom en sving er mer enn skummelt. Hva tror du skjer hvis ytterhjulet punkterer mens du kjører kjapt gjennom en sving?

hvorfor må du absolutt presse deg gjennom svingen? mange tror at bilen drar rett av veien med en gang. gjør ikke det vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å punktere på veien er litt overdrevent altså. bilen kaster ikke rundt 180 grader for å si det sånn. den drar til siden ja, men kaster ikke rundt. du klarer å rette opp bilen og dvinge inn til siden.. der er ikke en skrekk..

Kan love deg at å punktere på et dekk med 50-80 profil mens du presser deg gjennom en sving er mer enn skummelt. Hva tror du skjer hvis ytterhjulet punkterer mens du kjører kjapt gjennom en sving?

hvorfor må du absolutt presse deg gjennom svingen? mange tror at bilen drar rett av veien med en gang. gjør ikke det vettu

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å punktere på veien er litt overdrevent altså. bilen kaster ikke rundt 180 grader for å si det sånn. den drar til siden ja, men kaster ikke rundt. du klarer å rette opp bilen og dvinge inn til siden.. der er ikke en skrekk..

Kan love deg at å punktere på et dekk med 50-80 profil mens du presser deg gjennom en sving er mer enn skummelt. Hva tror du skjer hvis ytterhjulet punkterer mens du kjører kjapt gjennom en sving?

hvorfor må du absolutt presse deg gjennom svingen? mange tror at bilen drar rett av veien med en gang. gjør ikke det vettu

Tipper du er 18-19 år og tror du er veldig god å kjøre bil. Det var jeg også sikker på når jeg var 18 år gammel, tror det er helt naturlig. Men vent til du eventuel passerer midten av 20 årene eller 30 årene for den saks skyld og tenkt tilbake på hvor god du egentlig var når du var 18 år gammel. Jeg kan love deg du blir overrasket hvor dødelig du egentlig er :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt bil siden jeg var 11 så vet ikke jeg.. har punktert mange ganger jeg.. vet hva jeg snakker om.. er du så gammel å erfaren du a? uff

Jesus... Kjør på da :D Syns du skal legge ut ei spikermatte og ladde e30 din gjennom en sving i 190 mens du får en kompis til å filme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt bil siden jeg var 11 så vet ikke jeg.. har punktert mange ganger jeg.. vet hva jeg snakker om.. er du så gammel å erfaren du a? uff

Jesus... Kjør på da :D Syns du skal legge ut ei spikermatte og ladde e30 din gjennom en sving i 190 mens du får en kompis til å filme :D

Er vel ikke mange årene man trenger bak rattet for å skjønne at man ikke var/er verdensmester når man er 18år ;) Det fant jeg fort ut..

Og punktere har jeg enda ikke gjor, men har en kompis som punkterte i 140km/t og han sa at det var ikke artig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke 190 km/h det er snakk om her da. kjører du i 80 og punkterer drar den ikke rett rundt. er det jeg sier, at folk har overdrevet det litt.. det drar godt til siden ja. men du klarer å rette opp og komme deg til siden. hvis du ikke er en svekling da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke 190 km/h det er snakk om her da. kjører du i 80 og punkterer drar den ikke rett rundt. er det jeg sier, at folk har overdrevet det litt.. det drar godt til siden ja. men du klarer å rette opp og komme deg til siden. hvis du ikke er en svekling da! ;)

Når du tømmer tredjegiret på min bil har du 160. Det er det jeg har pratet om hele tiden.

Om du klarer å holde bilen på veien eller ikke styres av en million forskjellige ting. Føre, vær, trafikk, fart, dekk, etc etc.... Grunnen til at jeg regna med du var 18 er at du svarer utrolig umodent. Hvor sterk jeg er foretrekker jeg å diskutere på et treningsforum, ikke på bimmers.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke 190 km/h det er snakk om her da. kjører du i 80 og punkterer drar den ikke rett rundt. er det jeg sier, at folk har overdrevet det litt.. det drar godt til siden ja. men du klarer å rette opp og komme deg til siden. hvis du ikke er en svekling da! ;)

Kører du en sving i 80 km/t som er så krapp at du kjenner litt G-krefter går du rundt eller klarer ikke svingen om du får dekkeksplosjon, det er ikke mye veggrep igjenn da nei. Du må skille mellom en vanlig punktering der luften lekker sakte ut og en eksplosjon. Hvor fort tror du at du kan kjøre gjennom en høyresving om venstre forhjul er helt flatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne blitt skummelt dette..

Hvor skjedde det?

Hadde snudd ved avkjøriingen til Berg og kjørte mot byen :P

Hehe...klassiker når man ønsker å tømmer girene fra 1 opp til 4 :D

Jepp :D Min bil sporer så voldsomt i tunellen at jeg kjører omveier for ikke å falle for fristelsen. Glad dette ikke skjedde der 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...