Gå til innhold

Skummel opplevelse i går


Robin_Isak
 Share

Anbefalte innlegg

Var mildvær og fint her oppe i Nord i går og tenkte jeg endelig skulle få prøvd bilen litt på tørr og bar vei. Fant meg en fin plass og begynte å tømme girene. Akkurat da sperra slår inn i 3. giret hører jeg et sinnsykt smell. Ene fremdekket eksploderte :shock: Men heldigvis, bilen var utrolig stabil likevel og jeg trilla rolig inn til siden og fikk stoppa.

Brukte lang tid på å få skiftet dekket pga skjørtene gjør bilen så utrolig lav når den i tillegg mangler luft i dekket, men det ordna seg til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

bra det gikk bra da;) kunne jo ha gått fryktelig mye verre!

er kanskje en liten oppvekker til alle her at man aldri vet hva som kan skje der ute på landeveiene..

Sant det. Har bestandig hatt dekk i bakhodet når jeg har kjørt fort, har bestandig vært min største skrekk å punktere. Alt annet har du muligheter til å påvirke til en viss grad, men ikke punktering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å punktere på veien er litt overdrevent altså. bilen kaster ikke rundt 180 grader for å si det sånn. den drar til siden ja, men kaster ikke rundt. du klarer å rette opp bilen og dvinge inn til siden.. der er ikke en skrekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å punktere på veien er litt overdrevent altså. bilen kaster ikke rundt 180 grader for å si det sånn. den drar til siden ja, men kaster ikke rundt. du klarer å rette opp bilen og dvinge inn til siden.. der er ikke en skrekk..

Kan love deg at å punktere på et dekk med 50-80 profil mens du presser deg gjennom en sving er mer enn skummelt. Hva tror du skjer hvis ytterhjulet punkterer mens du kjører kjapt gjennom en sving?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte flere 100 meter jeg med flatt sommerhjul! gikk veldig bra det! med felgen hvertfall, dekket så ikke ut men :P

men detta skjedde vel bare i 50-60 sonen og ikke på e18! merker det blir vanskelig å styre ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...