Gå til innhold

Angående kimmit sport.


sh0rty^
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann

Var bare innom kimmit sport en tur og kikket litt på div. grenrør. Også kom jeg over en kommentar på et av grenrøra ( audi sak ) som følger:

"Hva er påenget med att folk kan skrive inn komentarer når dere sletter det da?

dette suger!

Hadde ekstra kostnader på 2000 kr for å få det til å funke..

"

Visst dette er tilfelle så syns jeg dette virker veldig useriøst, kimmit-sport har jo endel "kina" produserte varer, og det er jo veldige ålreite priser på dette. Men jeg har jo stilt megselv spørsmålet om dette egentlig holder.

Men det er jo akkurat kommetarer som dette som kan gi oss tilbakemelding på kvalitet. Og når disse blir slettet, hva skal man da tro om kvalitet? eller om firma?

mvh lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste om en på forumet! som måtte kjøpe nytt etter 2 måneder eller hva det var! det sprakk tror jeg! men så skal det sier at han har vel solgt endel her på forumet? og ser jo ut som folk er fornøyde! så vis det ryker etter 2 måneder er det nok produksjons feil! noen som kan skje uansett om det er tai! så kan du nok sende det til kimmit og få et nytt et!

men nå husker jeg ikke denne saken helt så rett meg vis det er fei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, grenrøret mitt har også sprukket.

Var ikke verre enn at jeg ringte kimmit, fikk beskjed om og sende det inn og så få sendt et nytt tilbake.

Men da blir jeg uten bil i en ukes tid. og stor skrujobb :twisted:

Har antakligvis kjøpt samme grenrøret ( til m20? ) Har egentlig tvilt litt på kvaliteten etter jeg har studert det, flensen er blandt annet skeiv så jeg må antakligvis rette det av. Ikke ålreit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...