Sandersen Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 kamerat av meg hadde masse decals til overs og viste ikke helt hva vi skulle gjøre med det: Bilen er enda ikke ferdig "styla" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandersen Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 ps: bilen er forresten til salgs og Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn H Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Får man tøffingene som sitter i bilen med på kjøpet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandersen Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 jada.. halvpris på de nå, sesongtilbud Link to comment Share on other sites More sharing options...
StianA Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 mye hadde du tenkt deg for den bilen da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Den var bare stygg Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 uff uff og atter uff Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Uff Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwrasaren Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Det der kunne dere ha gjort med en Volvo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn H Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Du sier selv "Du veit ikke hvor grensen går før du bryter den" vel, du har brutt dekal-grensa ganske kraftig vil jeg si Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3/M5 Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Det der kunne dere ha gjort med en Volvo! Helt enig! (Stefaren min sin xc90 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandersen Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 bilen går for 13 ferdig pruta utsende messig er den ikke så veldig fin med tanke på decals, men understell og motor er fint, ikke rust eller nesten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandersen Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 Du sier selv "Du veit ikke hvor grensen går før du bryter den"vel, du har brutt dekal-grensa ganske kraftig vil jeg si vill jeg og si Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Hehehe.. du kjører vel ikke rundt sånn? Russetida har ikke starta enda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bård Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Det der var ikke pent... Men er vel forhåpentligvis bare kødd.. Hadde ikke du STORE planer for bilen? mener å ha lest det i en annen tråd..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts