rel0ad Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Dette er min første prosjekt tråd så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. jeg kjøpte bilen her for en mnd siden, den er bygget av automote og fremstår som meget fin i både lakk og styling. men jeg finner jo en del ting som jeg ønsker å gjøre noe med, som feks invendig har jeg tenkt å gjøre det meste om til glassfiber og lakkere i samme "theme". Etter vært som sommeren kryper inn tenker jeg på å montere anlegg av det litt grovere sorten. Er blitt sponset av dynabel så det gjør jo saken litt enklere. litt info om bil: Bmw e30 - Nos - Schmith felger - Luma styling(?) - butterfly dører +++ Planer: - Stooort stereo - Turbo Diverse: Den er i max power denne uka 2 siders oppslag, er inviteret til street Xtreem Invited only, så jeg må vel dra meg en tur dit, håper på å ha turboen på plass da. BildeR: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rel0ad Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 Ett Glassfiber-dørtrekk blir født: er helt ny når det gjelder glassfiber, aldri tatt i noe lignende før, så dette blir spennede, føler jeg har kommet bra igang,. sånn så det ut: her har jeg kuttet ringer til høytallerene og plassert de. her har jeg fått lagt pledd over oig startet polyester penslinga. som dere ser måtte jeg kappe av litt etter jeg prøvde det i bilen sånn, tok bort i karmen på bilen. gikk desverre tom for polyester så jeg komm ikke lengere. håper dere kommer med inspill til både bil og dørtrekk:) -more to come- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Artig med glassfiber dørsider! Ta masse bilder mens du driver på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rel0ad Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 jepp, tenkte å dokumentere dette godt, da jeg fant så å si ingenting når jeg prøvde å lete rundt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Lagt mye arbeid ned i dette karosseriarbeidet! Denne ble laget av en kar fra Trøndelag, Verdal'n? Mener å ha lest et reportasje eller to om den Link to comment Share on other sites More sharing options...
rel0ad Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 det er automote som har laget den, men han som eide den var ifra levanger ja:) har lenge hatt lyst på den så endelig har jeg den:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Har sett den har stått til salgs en stund, eller flere ganger... Slett ikke den verste bilen jeg har sett, men ville vel gått for èn farge, syns den ser litt jalla ut med den lakkeringa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rel0ad Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 jepps, som jeg har forstått det så er det vært problemer med en mangel lappe som ingen "turte" å vise på biltilsynet, derfor den er solgt, var vist bare felgene og at senkesettet ikke var stemplet, så han jeg kjøpte den av ble ufør etter en bilulykke, å da ble den min. lakkeringa er liker man eller ikke, er vel laget for å vekke litt oppmerksomhet. å det gjør den:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Pen bil, men det panseret, kunne jeg absolutt spart meg for. Har du solgt den blå E 36 caben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rel0ad Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 jess,, er meget mange delte meninger med panseret, men jeg liker det:) den blåe ble solgt ja, med overskudd:) så nå har jeg kjøpt denne uten lån i banken:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Lurer på om jeg har sett denne på rudskogen ? er det en US modell? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rel0ad Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 US model? det aner jeg ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 lakkeringa er liker man eller ikke, er vel laget for å vekke litt oppmerksomhet. å det gjør den:) Men tror du den oppmerksomheten er god eller ond? For min del, så skal ikke haifinne stå på panseret for det første, + at det panseret ser ut som overbitt og lakkeringa var vel litt.. tja.. "Spesiell" Jeg er ikke orginal-polizei, men det finnes grenser. Ikke en bil jeg vil ha. (husk etter dette: man må tåle å få litt kritikk, for baken er todelt og smaken som baken.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rel0ad Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 lakkeringa er liker man eller ikke, er vel laget for å vekke litt oppmerksomhet. å det gjør den:) Men tror du den oppmerksomheten er god eller ond? For min del, så skal ikke haifinne stå på panseret for det første, + at det panseret ser ut som overbitt og lakkeringa var vel litt.. tja.. "Spesiell" Jeg er ikke orginal-polizei, men det finnes grenser. Ikke en bil jeg vil ha. (husk etter dette: man må tåle å få litt kritikk, for baken er todelt og smaken som baken.) så abbsoultt:) elsker bilen jeg:) det er det viktigste, den er gjenomført mener jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 US model? det aner jeg ikke okai,da er det ikke den jeg tenkte på.US modellen har litt annerledes speedometer med MPH osv. men pen bil!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts