Jump to content

Bmw E30 (NB: Orginal-Politiet trenger ikke å gå inn her... )

rel0ad
 Share

Recommended Posts

Dette er min første prosjekt tråd så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte.

jeg kjøpte bilen her for en mnd siden, den er bygget av automote og fremstår som meget fin i både lakk og styling.

men jeg finner jo en del ting som jeg ønsker å gjøre noe med, som feks invendig har jeg tenkt å gjøre det meste om til glassfiber og lakkere i samme "theme".

Etter vært som sommeren kryper inn tenker jeg på å montere anlegg av det litt grovere sorten. Er blitt sponset av dynabel så det gjør jo saken litt enklere.

litt info om bil:

Bmw e30

- Nos

- Schmith felger

- Luma styling(?)

- butterfly dører

+++

Planer:

- Stooort stereo

- Turbo

Diverse:

Den er i max power denne uka 2 siders oppslag, er inviteret til street Xtreem Invited only, så jeg må vel dra meg en tur dit, håper på å ha turboen på plass da.

BildeR:

1mobil.jpg

bmwn.jpg

bmw9.jpg

Ett Glassfiber-dørtrekk blir født:

er helt ny når det gjelder glassfiber, aldri tatt i noe lignende før, så dette blir spennede, føler jeg har kommet bra igang,. sånn så det ut:

DSC00597.jpg

her har jeg kuttet ringer til høytallerene og plassert de.

DSC00598.jpg

DSC00599.jpg

DSC00600.jpg

her har jeg fått lagt pledd over oig startet polyester penslinga. som dere ser måtte jeg kappe av litt etter jeg prøvde det i bilen sånn, tok bort i karmen på bilen.

gikk desverre tom for polyester så jeg komm ikke lengere.

håper dere kommer med inspill til både bil og dørtrekk:)

-more to come-

Lagt mye arbeid ned i dette karosseriarbeidet!

Denne ble laget av en kar fra Trøndelag, Verdal'n? Mener å ha lest et reportasje eller to om den :)

jepps, som jeg har forstått det så er det vært problemer med en mangel lappe som ingen "turte" å vise på biltilsynet, derfor den er solgt, var vist bare felgene og at senkesettet ikke var stemplet, så han jeg kjøpte den av ble ufør etter en bilulykke, å da ble den min.

lakkeringa er liker man eller ikke, er vel laget for å vekke litt oppmerksomhet. å det gjør den:)

lakkeringa er liker man eller ikke, er vel laget for å vekke litt oppmerksomhet. å det gjør den:)

Men tror du den oppmerksomheten er god eller ond?

For min del, så skal ikke haifinne stå på panseret for det første, + at det panseret ser ut som overbitt og lakkeringa var vel litt.. tja..

"Spesiell" :?

Jeg er ikke orginal-polizei, men det finnes grenser.

Ikke en bil jeg vil ha.

(husk etter dette: man må tåle å få litt kritikk, for baken er todelt og smaken som baken.)

Men tror du den oppmerksomheten er god eller ond?

For min del, så skal ikke haifinne stå på panseret for det første, + at det panseret ser ut som overbitt og lakkeringa var vel litt.. tja..

"Spesiell" :?

Jeg er ikke orginal-polizei, men det finnes grenser.

Ikke en bil jeg vil ha.

(husk etter dette: man må tåle å få litt kritikk, for baken er todelt og smaken som baken.)

så abbsoultt:) elsker bilen jeg:) det er det viktigste, den er gjenomført mener jeg