TriX Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ja ble ganske fornøyd med dem, men må kutte ut motorene for å stille på lysene, pinnene som sitter inni løktene ble for lange så lysene står rett mot månen;D men skal fikse det, har også litt dugg inni dem, hva kommer det av? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Meget pene AE ja du, gratulerer så mye Syns nesten at de "gule" som du har er penere enn de "blå" mann får kjøpt til E36. Lykke til i April forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriX Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Meget pene AE ja du, gratulerer så mye Syns nesten at de "gule" som du har er penere enn de "blå" mann får kjøpt til E36. Lykke til i April forresten! Takker så mye, ble ganske fornøyd ja;) Lett å montere var de også!! Ja får håpe det blir lappen da!! Er det noen som vet om noen BMW treff??=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Der ja.. hadde en tråd oppe her inne hvor jeg etterlyste folk som hadde kjøpt disse! De var jo pene da! Men du får ikke brukt høydejusteringa altså? Ta flere bilder a? litt næremere evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriX Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Skal se nærmere på det til helga å få tatt bilder underveis. Når jeg fikk lyktene var det noen plastknotter med en skrue gjennom for å holde lysene rett, tror jeg skal sette dem inn igjen, høydejusteringen er noe jeg kan greie meg uten! Noen som har erfaring med Kn-Filter på 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 så detta er depo lyktene? bruker de en lysende ring eller 4 dioder som alle andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriX Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 så detta er depo lyktene? bruker de en lysende ring eller 4 dioder som alle andre? har ikke studert de så nøye var mest ivrig med å få dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 så detta er depo lyktene? bruker de en lysende ring eller 4 dioder som alle andre? har ikke studert de så nøye var mest ivrig med å få dem på hehe, det skjønner jeg! så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 bmw treff blir det snart ja: Neste treff → Pusse - og Vasketreff i Mo i Rana Mandag 30. April kl. 18:00 Oppmøtested: Brødrene Dahl AS (Rørleggerfirma), på Søderlundmyra, Rett over Mo-senteret. Vårtreff i Mo i Rana 1. Mai Oppmøte sted: Ved Rana Turistkontor kl. 11:00 Kl. 14:00 - Felles kjørekortesje til Umbukta Fjellstue, for bespisning. VEL MØTT!! BMW Tur til Brønnøysund Lørdag 26. Mai Felles kjørestart fra Rana Turistkontor - Mo i Rana: kl. 10:00 Pause/møting av medlemmer i fra Mosjøen/Sandnessjøen m.fl., v/Esso på Halsøya i Mosjøen: kl: 11:07 Forventet ankomst til Hommelstø kl. 13:00 · Autoslalåm · Premiering Lunch på Thon hotell i Brønnøysund sentrum kl. 15:00 Felles avreise kl. 16:00 http://www.bmwccn.no/nordland/terminliste.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Bør få deg klarglass blinkers, fine hovedlykter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriX Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Takk Aroid for Datoene til treff;) Ja det blir mer styling etter vært som jeg har råd men jeg vil ikke over style bilen, skal nok bare ha den i et par år så blir det 325 eller m3;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TriX Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Nå har jeg undersøkt hva som gjorde at lyktene sto rett il skogs, det viste seg at lyktene var knekt av platene som selve lyktene sitter i inne i lykt glasset, noe SOM VAR NOE SYKT IRRITERENDE!!! Må ringe GS-bildeler men jeg regner med de sender meg nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå