Gå til innhold

94 mod 318i e36


cocos22
 Share

Anbefalte innlegg

jeg vurdere å kjøpe denne bilen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1414599. er dette et bra kjøp? bilen har gått ganske langt, men den er i tipp topp stand, ingen problemer med motor. fikk presset prisen ned i rundt 53.000. er dette en riktig pris? var ikke noe galt me bilen ellers, bare litt problemer med takluke og noe steinsprang på sideskjørtene. er det noen som har denne modellen og har erfaring med den? er det noe en ellers bør merke seg med denne modellen? eventuelle svakheter, slitedeler som kan gå osv? det er vel ikke så vanlig med ventiltikking på disse modellene?, da det ikke er produksjonsfeil på disse motorene som det er på 90-93 modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var litt mye penger :roll:

Fetteren min solgte en meget pen 318 94 mod for ca 1 år siden!

senket, lakkerte detaljer, 17" felger og en km stand på ca 220 tror jeg...

27 000 kr gikk den for!

Men den måtte eu godkjennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo prøve bilen å "føle på den". Hvis alt virker tight og greit låver det jo bra. Takluka er møkk å jobbe med, men lar seg da gjøre hvis du setter av en dag og en dose tålmodigeht. Kjenn på dørhåndtak, om de er stramme. Og test sentrallåsen (skikkelig gjenganger på e36).

Når det kommer til prisen syns jeg den er litt drøy. 45-50.000 for denne med litt småplukk som bør fikses. Hvordan er det med eu-kontroll osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må EU-godkjennes i mars 2008, så er rundt et år igjenn. det er visst tatt d meste av service, eieren hadde visst kvitteringer på d meste, mn ikke servicehefte da. var visst heller ingen rust. synes åsså prisen er litt høy, men eieren mente at den var i såpass god stand at hun ville få rundt 55000 for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren min solgte en meget pen 318 94 mod for ca 1 år siden! senket, lakkerte detaljer, 17" felger og en km stand på ca 220 tror jeg... 27 000 kr gikk den for! Men den måtte eu godkjennes!

Enkelte E36 går veldig billig, må finne riktige kjøpern som lar seg forelske i bilen. For de som skal kjøpe gjelder det å være tolmodig å ikke gjøre nettop det. Er det noe det er mye av så er det pene E36 til salgs :wink:

Når jeg skulle kjøpe var jeg å prøvde den i april, og enda en gang i mai, for en litt lengre tur. Kjøpte den ikke før i august. Fikk pruta bilen ca 30% under prisantydning (hos forhandler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren min solgte en meget pen 318 94 mod for ca 1 år siden! senket, lakkerte detaljer, 17" felger og en km stand på ca 220 tror jeg... 27 000 kr gikk den for! Men den måtte eu godkjennes!

Enkelte E36 går veldig billig, må finne riktige kjøpern som lar seg forelske i bilen. For de som skal kjøpe gjelder det å være tolmodig å ikke gjøre nettop det. Er det noe det er mye av så er det pene E36 til salgs :wink:

Når jeg skulle kjøpe var jeg å prøvde den i april, og enda en gang i mai, for en litt lengre tur. Kjøpte den ikke før i august. Fikk pruta bilen ca 30% under prisantydning (hos forhandler).

Jeg vet at fetteren min solgte billig, det er ikke det, men likevel syntes jeg den andre var litt dyr!

Hadde vært en grei pris for en usedvanlig strøken med liten km og nettopp eu godkjent!

Fikk ikke det inntrykket av denne :?

Men selvfølgelig, hvis kjøper mener den er verd prisen, er den sikkert det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...