JE Motorsport Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Har en brukt GM fra 97mod e36 som selges.(ble skiftet ut pga en missforståelse så den virker 100% sikkert) Denne passer de fleste E36 og Z3-ene inkl både M3 3,0 og 3,2L. Kom med bud Nypris er 3300,-kr. Dette er ukodet del, så denne kan monteres uten noen form koding! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted June 6, 2007 Author Share Posted June 6, 2007 Fortsatt til salgs Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 veit du hvilken versjon dette er? ein kompis av meg trenger ein som passer til e36 318is-. eg har ein versjon 4 å den passa ikkje .. andre plugger å sånt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted June 6, 2007 Author Share Posted June 6, 2007 veit du hvilken versjon dette er? ein kompis av meg trenger ein som passer til e36 318is-. eg har ein versjon 4 å den passa ikkje .. andre plugger å sånt. Er vel IV det står på denne også. Kan no stemme at denne ikke passer på 318IS ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 meina han trengte versjon 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted June 13, 2007 Author Share Posted June 13, 2007 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted June 26, 2007 Author Share Posted June 26, 2007 Fortsatt ikke solgt. Ingen som har fått drukknet styreenheten i regnværet nå om dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted September 5, 2007 Author Share Posted September 5, 2007 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted January 31, 2008 Author Share Posted January 31, 2008 Fortsatt til salgs Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted February 5, 2008 Author Share Posted February 5, 2008 Ingen som trenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Har en brukt GM fra 97mod e36 som selges.(ble skiftet ut pga en missforståelse så den virker 100% sikkert) Denne passer de fleste E36 og Z3-ene inkl både M3 3,0 og 3,2L. Kom med bud Nypris er 3300,-kr. Dette er ukodet del, så denne kan monteres uten noen form koding! Kanskje du kan ordne meg et bilde av kontaktene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted February 7, 2008 Author Share Posted February 7, 2008 Kanskje du kan ordne meg et bilde av kontaktene? Hmm, hva skal du med det? Hvis du skal ha den til E36, så si heller hvilken bil du har så sjekker jeg om denne versjonen kan brukes i din Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts