geirauer Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei igjen. Nå har jeg vært å handla meg en M-tech 1 bakfanger Men så kommer frågan. Er det noen her som har montert dette som kan gi meg noen triks før montering? Hvis noen hadde forklart fremgangsmåten på monteringen hadde jeg blitt veldig takknemlig Må den originale lille fangeren skrues av først? Eller skal M-tech'en monteres utpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Slenger inn et bilde av den siste updaten. Nye baklykter og m-tech 1 bakfanger Edit: photoshoot kommer når jeg har vasket bilen og når det er lyst ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Kommentér gjerne bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Mye bedre must med en bakfanger som går lengre ned på pre-face ser så stusselig ut med kun små fangere og mye metal og en fææl hjulbrønn, skjuler det bra med denne her ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 Fint noen er enige For å ikke snakke om bakpåtta.. Den er jo ikke akkurat liten den heller. Er så glad den er skjult nå Har funnet meg en front på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 ja for ikke og snakke om bakpotta ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Ble knall Geir! Gleder meg til å få på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Tid for update. Driver og pusser på en frontfanger Bilde av nyvasket bil med m-tech bakganger og nye lykter Sideskjørtene fikk jeg idag Helt nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 Jeg har funnet ut at jeg skal ha meg nye felger til sommern. Så valgene mine blei mellom disse 2. brock b1 går også i min smak, men det er så mange som har slike. Så hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Idag hendte det som jeg aldri ville skulle skje.. Jeg var akkurat ferdig på jobb Jeg satte meg fornøyd og glad inn i min e30 og ante ingen fare. men så etter 400meter med kjøring kommer det en høyresving. Etter den svingen er det et kryss inn til Rema 1000. Men her kommer det en passat som kutta svingen inn mot rema. han låste hjulene og kom seilende mot meg. jeg fikk panikk og bråbremsa. men det hjalp ikke. front mot front endte slik. Helvettes steinharde Passat Tegning Det er vel store sjanser for at den blir kondemnert, men håper å få dekt skadene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 får jeg kjøpe bakfangeren? PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 får jeg kjøpe bakfangeren? PM sendt! Var ikke sent ute der nei Kondolerer geirauer... så kjipt ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 var da som faen, såg bilen din på acr i sommer. arti når det er våt asvalt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Takk for omtanken Aner du hvor mye jeg gleda meg til å kjøre der til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 hehe, er kjipe greier.. får kjøpe deg en ny en. gleder meg som en galing til å kjøre der oppe! 31.mai brak det laust med bmw`en der oppe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå