speedtouch Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 det der såg da ikke så ille ut, viss du vurderer å vrake den ville jeg heller lagt den ut for salg. er sikkert mangen som klarer og fikse dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ja det er det sikkert. Noen som vet hva disse er verdt? sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 den er nok ikke verdt så masse i penger. men dette er jo biler som det begynner å bli seriøst lite av. synd om den skulle bli vraket. det såg jo ut som et pent eksemplar. Jeg mener du bør gi den en sjangse til og la noen gi den nytt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Ja hadde vært fint og bygd den opp igjen.. Men tenkte å få en takst på den først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 dakar e30en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 for all del ikke vrak denne søte bilen e30 må ikke forsvinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Trenger ikke å bli kondemnert. Har har du et bilde av min. Dem blei rettaopp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2008 Deler fra denne er tilsalgs. Kan by på følgende: M-Tech1 front M-Tech1 bak M-tech2 ratt 1 par sorte baklykter høyre kjørelykt DE-lykt Er det noe annet fra den du trenger er det bare å spørre. Jeg kan nåes på telefon, epost eller på PM Mail: geir.nygaard@gmail.com TLF: 97424112 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå