geirauer Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Jeg syntes iallefall det er penere med orginale lykter evt sorte lykter enn angeleyes. Syntes bare det ikke passer på e30. Er litt vanskelig å se høyden på bilen utav bildene, kan jo være den er lav nok Er jo ikke kjekt å subbe så mye heller.. Planer om sommerfelger? 9*16 er pent på e30.. Nja den er ikke så lav egentlig, men eksosanlegget går under bakakslingen. så den soper hvis jeg kjører i hull (som jeg uheldigvis ikke så). syns brock b1 er fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 er lyktene dine sota a? ikke helt gjennomsiktige liksom? Di originale lyktene ligger i bagasjerommet og di har klare glass. Men di som står på ser litt mørkere ut ja syns ikke dem er så ulike disse http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/4125.jpg Her er et bilde av fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Fine lykter du har der Men for all del! bytt ut nyrene Kanskje sorte glass på blinklysene hadde gjort seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 ja har vurdert å gjøre noe med blinkelysene. ja vet. ser fan ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Tror det hadde gjort seg med svarte blinkers siden lyktene dine er sota Slenger opp et bilde av min med sorte blinkers Vil ikke bytte frontlykter med meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 nice. må få tak i sånner glass til blinkelysene. nei takk. har et par sånner lykter i bagasjerommet jeg vil også ha chromnyrer:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Kan sikkert skaffe deg chrome nyrer i helga brukte, men billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 nice:D hva skal du ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 skal se om jeg finner noen pene..kan vi ikke si det sånn at du betaler frakt, så får du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 det er fan meg greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 hehe gir deg melding så fort jeg har funnet noen pene på lørdag tipper jeg... Synes så synd på deg siden du må kjøre med de nyrene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 takk takk ja vet. dem ser forferdelige ut. tror dem har lakka med matt lakk Listene rundt vinduene var forresten teipa med svart teip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 teipa over chromen da elr? da er det bedre å lakke eller kjøpe shadowline lister:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 ja. den forrige eiern har gjort mye sprell med bilen men syns faktisk en såpass original e30 med slik farge som min klér chromlister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Er helt enig der Begynner å bli en klassiker dette vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå