geirauer Skrevet April 28, 2007 Forfatter Share Skrevet April 28, 2007 Idag da jeg parkerte attmed en kompis bremsa jeg litt hardere enn normalt. Dem hørte en rar lyd og så så dem at bilen lak væske. Etter litt så vi hvor kjølevannet kom ut og det lå et knekt vifteblad rett under vindusspylervæskebeholderen Det som hadde skjedd var at kjølevifta hadde slått sund radiatoren på en eller annen måte. Kjipeste lørdagen ever.. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 at vifta har flydd borti radiatoren har jeg hørt om før ja. ang den "senka" 240'n å sette 40 mm på en 240 = ikke mer senka, kun stivere, de originale på 240 synker så mye sammen gjennom åra. nei han må nok til med å kappe noen fjører ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 240'en ble lavere. vi målte jo.. Har vært ute å skrudd ut radiatoren idag. den så meget maltraktert ut. Vifta så åsså helt for jævli ut. Skal til huggeren å høre om han har ny radiator til meg. Noen som vet hvordan man får av kjøevifta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Er det noen som vet hva man må skru på for å få av vifta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 den radiatoren var ikke pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Vet Fikk tilslutt av vifta. Fikk lånt meg en 32mm fastnøkkel Så er det bare å vente til det blir onsdag for så å dra til huggeren for å se om han har 1stk radiator og 1stk vifte til meg Og forresten.. Passer 316 radiator? e30 86mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 316 radiatoren er hvertfall ikke lik, men mulig den passer....vil tro denne er mindre enn 320 radiatoren.. Står en 320 på skroten her nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Ok i morgen blir det bra bra bra :D Skal til tromsø og hente meg felger, men gjør et stopp hos verticalescape for å kjøpe ny radiator og vifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 da er bilen oppe og går igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Jepp Blir bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 Så var bilen oppegående igjen. Med ny radiator og ny vifte og 4 nye felger som bare ligger å venter på dekk. Skal vente med å ta bilde av den før jeg har fått felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Flott at den er oppe igjen! Jeg vet åssen felger du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Da var felgene på plass Senkesettet 60/40 ligger i bagasjerommet og bare venter på å bli montert Og jeg er ikke verdens beste fotograf, men syns felgene passet bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Synes folket felgene ble for store? Trur 60/40 kommer til å bli snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Synes de kledde bilen veldig bra Med 60/40 blir det knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå