geirauer Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Blir sikker bra Nå skal jeg ut å vaske bilen både innvendig og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 det har jeg gjort i dag å! støvsugd og vaska inni å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Kjerra di har blitt skikkelig fin nå Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Da var bimmers.no skiltrammene kommet Det må til Må ta å kjøpe nytt grøftelys ser jeg.. Ser ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Var ute å testa poleringsmaskinen idag Ble veldig fornyd med resultatet Så jeg fant ut at jeg skulle dele bildene med dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 blei bra dette. blankt og fint. bra det bilde nr.4 sammenligning mellom e30'n og volvon. bimmern utklasser 240'n lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hehe. ja det mener jeg og e30 ser så mye mere sportslig ut mens volvo'n ser ut som en tanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Veldig grei E30 Hva er neste plan for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Neste plan er å få skjermene valset og lakkert. har en skade på høyreskjermen som dere sikkert ser. så til høsten skal jeg bestille nye grøftelys og nye baklykter. har så lyst på m50 eller m52 maskineri med turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2007 Så hadde man et lite problem med kjølinga igjen Reimhjulet hadde løsnet fra vannpumpa og vifta lå knødd inni radiatoren. Så jeg skrudde av radiatoren og tok vifta med reimhjul og alt rett opp Så får bestille med ny vannpumpe og skifter registerreima i samme slengen. Har også skrudd av skjermen for retting og lakking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Aha... Min gamle bil. Er det ikke denne??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 jo! det er nok den ja hvor er den fjerde felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 Hmm... Tror det var han som kjøpte bilen av meg som ødela den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Ja så var man på høsttreffet på ACR i Mo i Rana i helga og det endte med banekjøring for min del Så her er et bilde av bilen i fart Så en liten snutt med langstrekka på banen Bmw e30 ACR høs 07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå