T16 Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Jeg så det ble litt kjøring på deg jah, synd det regna så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 du gjorde det ja Vel, jeg syntes det var ypperlig at det regna når jeg var på banen Man slipper å slite så veldig mye dekk og man kan ha det veldig arti i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 hehe ja sånn sett er det jo en fordel...sleit litt for vi kjørte med gateslicks så ble veldig understyrt i svinga og måtte ha tidlige nedbremsinger. håper på bedre vær i Juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 ja vi får håpe på sommer og sol syns jeg la merke til en pug som gikk veldig godt på banen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 hehe var vel ikke så vanskelig å få øye på, eneste Pug som var der Men var artig, ikke så mange som brydde seg om bilen før man hadde kjørt noen runder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Det forstår jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Var på båttur med en kompis en dag. Så jeg tok noen bilder i samme slengen mens jeg hadde bilen nedi fjæra Også sotet jeg forrutene med like mørk film som bakrutene. Syns det ble veldig bra Så har jeg kjøpt nye tåkelysinnsatser ble fint med lys av dem med bluevision-pærer Samt et bilde som ble tatt på hytta til en kompis da jeg hadde kjøpt et produkt som heter black chrome. Det er et vidundermiddel som gjør slitt plast svart og ny igjen (hadde kjørt i meg noen Corona extra som styrepils ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 ble bra med sotinga. mangler bare bakruta nå hvorfor står det 345 i frontruta di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Ja bakruta skulle vært sota den også. Fordi det var det nummret jeg fikk på et biltreff i vår. Ganske tilfeldig nr da.. Mange som tror det er dekaltrimming. Nå står det i tillegg 572 under + et skjiftnøkkel som beviser at den var igjennom teknisk kontroll for banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 aha.. begynte å lure på om det var motorbytte prosjekt pågang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Hehe Skulle ønske det sto en 4,5L under pansret ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Føler det er tid for en liten update her inne Nå har bilen vært på verksted for å få justert tenninga og ventilene. Så nå går den som en klokke. Tikker ikke i det hele tatt og lugger ikke lengre. Så tok jeg den på en EU-kontroll i samme slengen. Det endte opp i tre 2'erfeil og en 1'erfeil. 2 Utslitt hardykobling 2 Fjerning av soting på forrutene :/ 2 indre styreledd begge sider. 1 Ryggelys fungerer ikke (kommer av at hardykoblingen har "fliset" seg opp og kappet av kabelen til ryggelysene :/ ) Deler er bestilt og skal monteres snarest. Men så på torsdag stoppa bilen helt uten videre mens jeg kjørte. Noen som har noen forslag om hva det kan være? Edit: Problem fikset Skrudde på tenninga og så at det kom røyk i nørheten av innsuget. stengte av i full fart og fant en kortsluttet kabel. Denne gikk til en dyse. Så ser på dette som et billig havari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Nå har jeg fått bilen tilbake fra verkstedet. Mekanikeren der har skiftet styreleddene på begge sider, tatt 4hjulskontroll, skiftet hardykobling og skøtet ryggelyskabelen. Så nå er min bil EU-godkjent med 0 feil Idag skal jeg vaske den både utvendig og innvendig samt ta noen stemningsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 kunne sagt på forhånd det om rutene måtte du dra av filmen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Ja, måtte dra av filmen. Og restene måtte jeg gnikke bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå