Gå til innhold

Tips til styling //BMW e36 //318is//1993


Zwirc
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor mye tid du har tenkt å bruke og kunnskap ang tilpassing. Men tror ikke du får mye hos bs som passer rett på.. man får hva man betaler for..

Jeg betaler heller de 5175kr inkl frakt for komplett org M3 front hos schmiedmann enn 13-1400 for bsbildeler sin "m3 front"

Selv om økonomien heller tilsier den siste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får det man betaler for?? Bullshit.. Vil det si at du tror Seidl Widebody E46 conversion kittet til E36 passer rett på siden det koster 45000??

Selv har jeg langa ut nærmere 18000 i styling fra Rieger nå.. Og det passer jævli dårlig.. Men dette visste jeg.. Likvel.. Den fangeren jeg hadde for ett år siden kostet 2000, og den var den MYE bedre passform på.. Styling er styling, og selv den samme fangeren kan variere mellom hver gang du kjøper den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får det man betaler for?? Bullshit.. Vil det si at du tror Seidl Widebody E46 conversion kittet til E36 passer rett på siden det koster 45000??

Selv har jeg langa ut nærmere 18000 i styling fra Rieger nå.. Og det passer jævli dårlig.. Men dette visste jeg.. Likvel.. Den fangeren jeg hadde for ett år siden kostet 2000, og den var den MYE bedre passform på.. Styling er styling, og selv den samme fangeren kan variere mellom hver gang du kjøper den..

Jeg mente vel egentlig orginal bmw var det som passet best.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...