Svensson Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Skal jeg gjøre dette? Må ta en liten avstemning på dette... frister så jævlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 på den bilen din blir det jo fett da;) siden du har sorte felger så jeg sier bare: go for it;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 herregud da mann. det er jo en bmw. du skal da ikke ødelegge glansen med å kjøre bmw heller! det der så jo steinsprøtt ut! En bmw skal se ut som en bmw, og ikke en bmw/dodge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Ser jo fortsatt at det er bmw da. Trenger jo ikke være så mainstream og bare ha den standard. Og så vidt jeg vet så har ikke Dodge patent på striper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 leppe ja... striper.. skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 med den leppa og de stripene ser den foruten bmw merket ut som en gammel chrysler neon spør du meg. mtec2 front er fint. monter den du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Likte det jeg, med fronten og de sorte felgene...! Skiller seg ut fra alle "m3'ene" iallefall Ford Gt var MYE tidligere ute enn dodge viper med striper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Enig me leppa muligens, men stripene er litt vel mye kanskje. Blir cleenere uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Fin front, men dropp de fæle stipene.. Syns heller du skal vurdere sorte nyrer for å stå i stil med sorte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Klarte du ikke å bestemme deg sist du laga helt lik post ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 klarte ikke bestemme meg nei men nå er det satt på den leppa nederst. Er egentlig den jeg er mest gira på. Følte det ble litt dejavu jeg og..hehe. Tenkte det ville se bra ut med den leppa og stripene, så da fikk jeg Arild G. og Sanders til å leke med det bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Leppe: Klart ja! Striper: Med den fargen du har på bilen nå så sier jeg nei! Hadde fargen vært mer ekstrem, f.eks en knall farge så kunne nok stripene fungert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Synes det blir litt mye jalla det der, altså! Dette vil i hvertfall ikke øke verdien på bilen din... Jeg sier nei og atter nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå