Gå til innhold

e 46 cab prosjekt


rubenjs
 Share

Anbefalte innlegg

har kjøpt me en heilt grei bil som e tenkte e sku fikse litt på,

tenkte ikje jøre så mye te denne sommeren siden biln kostet me sjorta men litt blir de nok, nye blinkere foran å på siden e kommet så venter e på øye lokkan, håpet å få me nye bak lykter i sort å ei heilt gre styling, vist de e noen som kommer over billige styling sider e e takknemeli for å få høre de:)

fenkte me neste sommer ei zeemax styling eller no slikt så e de noen som vet om no der ?

e på utsikt etter e46 speil,

foresten:) dette e en 323 - som sikkert de fleste veit , mæ en 2,5l motor 2000mod cab:) dreem car;)

skriv jerne å kom jerne med tips

1002102bq1.th.jpg

1002102bq1.th.jpg

1002104gg2.th.jpg

1002105xo2.th.jpg

1002106rt4.th.jpg

1002107du4.th.jpg

1002110vo8.th.jpg

bildene vart elendige, ska på fikset de ettervert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak, men en så vakker bil fortjener å få orginalt stylingsett (les M-tech 2), 19" felger som er lakkert i sølv eller høyglanspolert og diskret senking. Hverken mer eller mindre. Men for all del hver sin lyst. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak, men en så vakker bil fortjener å få orginalt stylingsett (les M-tech 2), 19" felger som er lakkert i sølv eller høyglanspolert og diskret senking. Hverken mer eller mindre. Men for all del hver sin lyst. Smaken er som baken.

veit ikje helt om de e pengboka eller smaken som teller i et slikt tellfelle:) men 20" å luftfjere synes nu e:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig med bimmermann her at denne bilen fortjener m-tech pakken...

Men nå kommer det vel en vill diskusjon rundt "orginalpolizei" Det får det heller gjøre!

Men gjør som du vil og det som du synes er pent, hver sin smak og godt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en E46 Cab selv.. og liker høyden på bilen perfekt. har 18" sommer som er orginale bmw felger.. høyden foran på¨bilen kan senkes noen cm da..det må jeg innrømme.. Mvh Stian S

DSCF1403.JPG

den va jo sinnsykt fin i svart da:) spørs om de går mæ 20 å senking da. men de får e ta som de kommer, sitter å lure på om e ska sifte farge, men viste ikje helt om de sku bli camelon eller candy farge da, har de jeft mæ at alt e gratis da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bilen din er pen i lakken, så ser jeg ikke helt vitsen i å skifte farge.

Blå er jo en fantastisk pen og sportslig farge, men det er jo min mening da :wink:

jo de e ei fin farge, men hadde lit løst på bla camelon. men tenkte litt på å oppgrader fargen litt, få men sølv støv elle no rått, jo bare kult å få meninger, bed jo om de,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...