Gå til innhold

Kjøpe gjennom ebay


Anbefalte innlegg

Har selv kjøpt bilstereo derfra, men ikke noen av disse med dvd/skjerm. Anbefaler deg isåfall å kjøpe et nogenlunde kjent merke ala blaupunkt, pioneer etc. da jeg ikke er altfor skråsikker på kvaliteten på endel av det som selges på eBay! Prisene er jo greie, men kan også bli endel problemer med garanti, spes. hvis du kjøper "refurbished" som vel bare gir deg 90dagers "limited" garanti.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen erfaring med å kjøpe bilstereo/tv igjennom ebay?

Du kan bli lurt overalt. Men så lenge du sjekker tilbakemeldingene til selgere på eBay og disse virker ok, så er sjansen minimal.

Personlig har jeg aldri hatt noe trøbbel med eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også lurt lit på dette med å kjøpe sånt utstyr fra ebay. så det var bra noen tok det opp... vært greit med lit personelige erfaringer med kjøp av sånt utstyr fra ebay og hva man bør tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig viktig å være klar over at ebay kun er en kanal og ikke en selger. Alle råd og advarsler vil derfor være veldig generelle. Ikke kjøp av selgere som har fått mange dårlige tilbakemeldinger. Les gjerne gjennom listen med tilbakemeldinger hvis du har litt tid til overs. Hvis selgeren virker seriøs så bare slå til. Kjøpte nettopp en ny org. bmw cd-spiller gjennom ebay. Pakken kom i posten etter 5 dager. Sparte nærmere 5000,- i forhold hva jeg måtte betalt hos en bmw-forhandler i Norge. Utrolig men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...