Kobar Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Bilen det gjelder er en 325ix 87 modell, jeg vet det er startsperre på bilen, og da jeg kjøpte bilen ville den ikke gi gnist på tennpluggene, så jeg dro ut en grønn kontakt under rattet, som tilhørte startsperra, og etter det har den funka helt fint, helt til en dag jeg kjørte bilen inn i garasjen for å skru, og da jeg var ferdig og skulle kjøre den ut igjen, var det null gnist lengre. Jeg prøvde å sette inn den grønne kontakten, men fortsatt ikke gnist! Noen som har tips? Det er demontert tenningslås på bilen, så den må startes med skrujern, om det kan være behjelpelig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green Hell Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Jeg har en 325 som var sånn, det kom ikke gnist på pluggene i det hele tatt. Men der er det dårlig kontakt på styre enheten bak hanskerommet. Prøv å bikke litt på kontaktene eventuellt sjekk for irr og greier=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kobar Posted March 15, 2007 Author Share Posted March 15, 2007 bak hanskerommet sier du? må jeg røske ut hanskerommet da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts