Azeton Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Speedometeret mitt begynte plutselig og fjuske idag.. hopper opp og ned. av og til virker det 10min, noen gangr hopper det litt opp og ned. å blir nede 30min. hva er det som kan være galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 hvilkern bil har du? kan være pluggen i kardangen som har dårli kontakt. har du E30? E36`? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berre83 Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Veldig vanlig at den føleren i kardangen kødder seg ja. Har hatt samme problem selv. Bytta den og da ble allt i orden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigbjørn Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Jeg gjorde ren kontakten i bakakselen og sprayet på elektro clean så funket den igjen:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole@Automote Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Jeg har også skiftet en del følere i kardangen Så prøv det først Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azeton Posted March 16, 2007 Author Share Posted March 16, 2007 er e36 325. ok skal prøve det:) hvor ligger den foresten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berre83 Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Er skrudd fast bak i kardangen med to skruer hvis jeg husker riktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts