Robin Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Husk også at du må på verksted for å ta fire-hjuls kontroll på bilen. Da får du et målebrev som må fremlegges på biltilsynet for å få godkjent senkesettet. Jeg gjorde det hos Borgar Kittilsen, kostet 1250,-. Bilsalongen skulle ha 1600,-... Gjorde dette for 1 mnd siden på min bil når den skulle eu-godkjennes. Sykt irriterende at det skulle bli så dyrt bare for å få godkjent den senkinga... Så skjønner gått hvis folk prøver å komme utenom det. menmen, nå har jeg det verdtfall i vognkortet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 er en på bertil osteen som er ganske snill men husker ikke hva han heter sånn i farta.. han skulle eugodkjenne e30 320'n med 535 motor Du burde hvertfall ikke oppgi navnet hans her inne, blir han tatt for det så ryker jobben hans, er vel flere på B&S som har mista jobben på grunn av sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå