Zaphod Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Hei. For en måned siden hadde jeg innbruddsforsøk i bilen som jeg skrev om i en tråd tidligere (var ikke første gang det skjedde heller ) De ødela begge låsene men fikk ikke opp bilen, noe som førte til at jeg måtte ha viking til og åpne den. De prøvde og få opp sentrallåsen via diagnosekontakten å mens han prøvde på det så virket det som han kortsluttet noe (gnisten sto opp av kontakten) En tur klarte han og skru på tenninga men fikk ikke opp låsene. Men nå når jeg har fått tilbake bilen så vil ikke varmeapparatet slutte og gå når jeg skrur av tenninga. Jeg forsket litt på det i går kveld og fant ut at det kommer varmluft igjennom ventilene og jeg kan faktisk øke eller minske hastigheten på vifta etter hvilken hastighet jeg velger men det vil ikke stoppe når jeg slår av vifta. Jeg sto og venta en stund og etter over et kvarter gikk den enda, den senker hastigheten trinnvis til at den stopper etterhvert men det tar tid! Noen som vet hva det kan være? takker for alle svar og beklager alle skriveleifene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Hei. Hadde en opplevelse med varmeapparatet jeg kunne vært foruten. Det lignet faretruende på din opplevelse. Plutselig ville ikke klimaanlegget slutte å gå, når jeg stoppet bilen. Men jeg kunne ikke regulere noen ting da, ingenting lyste heller. Så det endte med at bilen gikk tom for strøm. Det har ikke vært innbrudd i bilen som jeg vet om. Ikke kortsluttninger heller mens jeg har hatt bilen. Har hatt den siden Mai 2007. Men samboeren min hadde en opplevelse med sentrallåsen for tre dager siden. Hun skulle låse bilen med den fjernstyrte sentrallåsen, og da låste bare bakdørene seg, og ikke framdørene. Når hun åpna døra da, så gikk alarmen. Kan alt dette være tegn på dårlig batteri??? Har målt det,og det viste 12,65 etter at jeg hadde fått starta bilen . Hva kan dette være???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå