BMWBenny Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Selger 4 17" tommere av typen på bildene. ikke veldig bra bilde, men du ser hvordan de ser ut. De er ikke noe særlig kantkjørt men lakken flasser litt i ytterst i felgene noen steder. 2 av de er runde og fungerer bra, de 2 andre er desverre ikke helt runde så de lager vibrasjoner når man kjører. Du klarer ikke se det med øyet men det merkes. Men som sagt 2 av dem fungerer bra, pusse ned og lakke dem så blir de nesten 100% Tenkte meg 500kr for de 2 som funker bra så må du gjerne ta de 2 andre gratis. De passer til E36 i hvertfall og jeg kjørte med 215/40 på de. dekkene følger ikke med. Bilder: http://i151.photobucket.com/albums/s130/bennyb9/1309045-bilde5-hpim0110.jpg http://i151.photobucket.com/albums/s130 ... im0109.jpg EDIT: ET 35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 har du prøvd å avbalanser di 2 skjeive? er interessert i disse som bane felger.. var jo billih Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 synd du ikke bor nærmere hamar, hadde kjøpt de med en gang vis det ikke hadde vert for de 50 milene som er frem og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 joa har prøvd og avbalansere de to skjeve, den ene ble vel så og så bra, hvertfall i normale hastigheter men den andre ble ikke helt avbalansert. så den kjenner man i 50km/t+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 tata... faen, jeg tar de... trenger felger til bane... bor i Tønsberg jeg også... så detta er jo genialt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå