NSS Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Vurderer å bytte ut høytalerne i bilen min... Har vel 3 høytalere på hver side foran og 2bak... 10tilsammen altså, noen som vet hvor store disse er? Eller har noen anbefalinger på hvordan høytalere jeg burde se på..? Vil standard spilleren klare å spille noe høyere, eller bør jeg skifte spiller også..? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 De som har byttet spiller sier vel at det gir merkbart mere trykk i original høyttalerene. Men jeg ville aldri satt inn en annen spiller i en E39, fordi jeg syns det ødelegger helheten i interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Helt enig med Toro der. Uoriginal spiller i E39 ser grusomt ut!! Alle høytalerne i bilen din er 5 1/4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Tror ikke alle er 5 1/4... Ser ut som det er hvertfall 2 diskanter i døren foran... Helt enig med det dere sier om orginal spiller, men lyden suger rett å slett(i tillegg til at en høytaler er sprengt)... Funker det å sette på forsterker på orginal spiller da? Eller er jeg fakked om jeg er keen på bedre lyd og beholde orginal spiller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 funker bra med original spiller, men du må på med noe mer strøm hvis du skal ha bedre lyd. Bytta ut frontsettet i min E-39, men ble grusomt ettersom de ikke fikk i nærheten av nok strøm.. men det fixes Vil tro du har 13,5cm i alle dørene hvis det er Touring du har.. Jeg har større i hattehylla på sedanen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Har sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Jeg skifta ut orginal spilleren med en in dash dvd spiller. ble ikke så værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 SKREKK OPPLEVELSE; Fant ut at det var 13cm bak også ikke rart det låter smått.. (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå