jensemann23 Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 er det noen som kan lakkere panser for en billigere penge enn 3000 her? Må holder til i midtnorge et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Hør med Tiller Bilskadesenter i Trondheim. Jeg skal lakke nesten hele bilen, og han var den som kom best ut i både pris og imøtekommenhet i mine øyne. Fikk også opplyst at jeg har to års garanti på jobben. Det fikk jeg ikke noen andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 ringte tiller bilskadesenter, de skulle ha 5000!! Går det ikke an å komme under 3000 med et bra resultat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 joda, men er panseret nytt??? må d grunnes of fylles på nytt liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 OK. Du kan jo også høre med Roar på Heimdal (tlf. 958 42 142), eller Elgseter Billakkering (tlf. 90922923). Men de lå endel høyere i pris enn Tiller Bilskadesenter i mitt tilfelle. Vet ikke helt hvordan de regner ut en jobb, jeg skal i tillegg til lakkering, ta noe rust og oppretting. Ellers har ikke jeg vært i kontakt med flere her i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 nei, panseret er ikke nytt, jeg skal kjøpe ett på huggern. Det må være i bra stand, slik at det bare kan mattes ned og lakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Roar's billakkering har jeg hørt mye positivt om. Anbefaler ikke selsbakk billakkering, hørt mye dårlig derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Jeg har brukt Roar's billakkering noen ganger. Har vært fornøyd både med pris og utførelse av arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Anbefaler Byåsen Bilskadesenter. De er billige og gjør en god jobb. Har brukt de selv. Ring de på 72557004 www.finbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå