Gå til innhold

E30 m5 360hk+ selges SOLGT


bmp3
 Share

Anbefalte innlegg

Men har ikke du lært at man aldri får igjen de pengene man har brukt på et bygge om man ikke driver profesjonelt å bygger biler etter biler etter biler etter biler og bygger seg opp en kapital som man kjøper verktøy, deler, utstyr osv for?

100 000kr tviler jeg du får for den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner folk igjen, er så utrolig lei, når alt for mange bryr seg om hva noen forlanger for ting å tang. Kan godt henne han får over 100 for den bilen. Den siste idiot er ikke født. Men ikke ødlegg salgs tråder med å komme med hva du/dere syns ting er værdt. Når det lages en tråd om hva folk syns om ting, da er det selfølgelig greit å skrive det man mener om pris å alt. Ikke i salgs tråder. Syns admenistratorene skal slette når noen prøver å ødelegge for selger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke du lært at man aldri får igjen de pengene man har brukt på et bygge om man ikke driver profesjonelt å bygger biler etter biler etter biler etter biler og bygger seg opp en kapital som man kjøper verktøy, deler, utstyr osv for?

100 000kr tviler jeg du får for den..

hva f veit du om om hvordan denna er bygd? å hva slags verktøy jeg har?

å hvor mange biler jeg har bygd?

å hva jeg i såfall har tjent selv å kjøpt utstyr for?

det skal jeg fortelle deg ikke en dritt!

vis du skal være her å kritisere folk bør du reise rundt å se på bilene som blir bygd før du gjør det! når du har gjort det

kan du klage alt du vil for da veit du hvordan det er gjort!

da har du ihverstefall grunn..

men inn til du har noe å klage på satser jeg på

at du holder ting for deg selv..

vis du ser en som står avantert billigere som er i samme tilstand så si

fra fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke du lært at man aldri får igjen de pengene man har brukt på et bygge om man ikke driver profesjonelt å bygger biler etter biler etter biler etter biler og bygger seg opp en kapital som man kjøper verktøy, deler, utstyr osv for?

100 000kr tviler jeg du får for den..

hva f veit du om om hvordan denna er bygd? å hva slags verktøy jeg har?

å hvor mange biler jeg har bygd?

å hva jeg i såfall har tjent selv å kjøpt utstyr for?

det skal jeg fortelle deg ikke en dritt!

vis du skal være her å kritisere folk bør du reise rundt å se på bilene som blir bygd før du gjør det! når du har gjort det

kan du klage alt du vil for da veit du hvordan det er gjort!

da har du ihverstefall grunn..

men inn til du har noe å klage på satser jeg på

at du holder ting for deg selv..

vis du ser en som står avantert billigere som er i samme tilstand så si

fra fort!

Det jeg mener med å profesjonelt bygge biler etter biler etter biler er altså et stort firma med flere ansatte blandt annet.

Firma som har drevet i årevis og vokst seg store.

Uansett hva du sier, så endrer ikke jeg mening: pengene man bruker får du ikke så tett oppunder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke du lært at man aldri får igjen de pengene man har brukt på et bygge om man ikke driver profesjonelt å bygger biler etter biler etter biler etter biler og bygger seg opp en kapital som man kjøper verktøy, deler, utstyr osv for?

100 000kr tviler jeg du får for den..

Sånt fjas kan du spare deg for.. Eneste du oppnår, er å rasere en salgstråd!

en MÅ ikke tape 50k på å bygge seg en bil som man bestemmer seg for å selge... Å selge en 120k bil for 100k, er absolutt ikke en upris for en som ikke klarer å bygge seg en slik bil selv! Kjøper sparer penger + MASSE jobb!

20k tap ER masse penger i tap.. man KAN tape mindre om man har lagd noe mange vil ha.. Man kan til og med tjene på det.. Men bygger man ukurante ting, så taper man mer. markedet bestemmer!

La mannen selge bilen sin ifred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...