Kobar Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Restuarerimgsprosjektet mitt står nå utendørs med låste dører og mista nøkkel:( bagasjeluka er åpen, så jeg har kansje en sjangs til å komme meg inn i bilen ved å sende en liten unge eller noe gjennom åpningen hvor midtarmlene er. Er vell kansje eneste håp... men slik bilen er nå, trenger jeg kun ett skrujern for å starte bilen, pga demontert tenningslås (pga problemer med startsperre), men trenger jo nøkkelen for å få av rattlåsen, hvordan får jeg den av uten nøkkel? takker for kjapt svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Har det vært lik nøkkel til tenningslås og dørlåser? Hvis det har det og ingen av låsene har vært byttet så kan du skaffe ny nøkkel hos bmwforhandleren. Du trenger vognkort og legitimasjon..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 ok. tusen takk for hjelpa:) er samme nøkkel til hele bilen ja. men dette er jo snakk om en 87 modell 325ix, går det an å fikse nøkkel til så gammal bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Skal la seg ordne d ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 snakka med di på bavaria i stavanger, og det skulle la seg gjøre det, men jeg måtte som sagt vise vognkort og legitimasjon, det blir verre, da jeg ikke har vognkort i mitt navn har kun salgsmeldingen! denne bilen har 2 eiere, mellom meg og hun som bilen står registrert på! Så jeg får bare se om jeg får tak i hu dama, og ta henne med på roadtrip til bavaria, men blir fortsatt litt kinkig pga ingen av oss to har vognkortet! Det er det en av mellomeierne som har! og det vet jeg ikke hvem er... noen som har lyst og hjelpe? registreringsnummer på bilen kan fåes via PM! begynner på DF og det er en blå-lilla e30 2dørs m-tech utgave av 325ix! 87 modell.originalfarge er sølvaktig! Har gått rundt på bryne-jæren-sandnes området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 lever inn den salgsmeldingen du har, gå opp på biltilsynet å få dem til å skrive ut ett ark, der d står at d er du som er eier av bilen også stempler di d til deg, da burde du ha nok dokumenter på at bilen er din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå