OAF Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Det skal gå rett på det ja. Var den dimmen jeg ble anbefalt å kjøpe. Hørte ikke noe om noe valsing. Ok Ja,tror jeg må gå for 10toms bake selv,få litt breie dekk bake,..det er tøfft Ellers da...har du andre planer med bilen?trimming o.s.v? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ingen trimming her nei. Eneste ett innsug evt.. Ellers har jeg ordnet meg flaps og frontlippe. Og "nye" sorte baklamper er også på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7221 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7221 Oops...Den har jeg ikke sett... sorry..Men kanskje det har kommet noen nye siden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Men kanskje det har kommet noen nye siden da.. Ja, det har det, men den er solgt igjen.. Ett bilde av den jeg fremdeles har: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Her er en til. Og ett køddebilde som blei litt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Den flappen på bakvingen hjelper betraktelig på looken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Legger inn ett par bilder av gamlebilen med nye felger og senking også: Og bilen i sitt rett element på Nürburgring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Den flappen på bakvingen hjelper betraktelig på looken! Og den får jeg også innen kun kort tid. + en liten frontlippe da såklart. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 La vel ut bilde i den gamle tråden for lenge sia, men har da blitt oppgraderte felger siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Den flappen på bakvingen hjelper betraktelig på looken! Og den får jeg også innen kun kort tid. + en liten frontlippe da såklart. hehe. mye betaler du for bare flapsn? store eller lille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 2000,- for den lille flaps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Strøkne M3'r på rekke å rad her.... Kun jeg som ikke har fete felger...ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Har ikke jeg heller det enda. Men de kommer vel forhåpentligvis før påske.. Men det er gjennom Styling Tech jeg har bestillt, så er jo ikke brått sikkert de dukker opp så raskt i følge mange her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå