Gå til innhold

Blåste (ikke) motoren idag (sist lørdag)

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Triste greier. Hva var verst da, dama, tanna, eller bilen..... :?:

Å miste kvinnen i sitt liv kan vell være det verste av alt....

Bra helg ja, håper det jevner seg ut, karma serru :wink: hehe

må bare svare på den der.. eller det beste av alt. 8) kan jo ikke være kvinnen i sitt liv om hu går, er det ment for å vare så varer det med litt hjelp.. både tanna,motoren og dama er utbyttbar :wink:

synd at alt skjer på en gang, men det positive er at nå går det bare opp igjen.

Det har ordna seg med dama igjen:) skal til tannlegen på fredag, og så i garasjen ikvell..

men det var èn ting til som gikk galt den helga, det var på lørdagsmorgen, jag mista nøkkelen til min 325ix (restaureringsprosjektet), så nå får jeg den ikke inn/ut av garasjen! noen som har tips til hvordan å få av rattlåsen? uten å bruke makt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempebra ut, ikke noe er bedre en at ting ordner seg, glad på dine vegne :D

jeg borra opp min men da måtte den seff skiftes etterpå, skal stå ett nr inni hanskerommet eller bare ta med reg \ chassinr til låsespesialisten så kan de hjelpe deg der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste greier. Hva var verst da, dama, tanna, eller bilen..... :?:

Å miste kvinnen i sitt liv kan vell være det verste av alt....

kan jo ikke være kvinnen i sitt liv om hu går, er det ment for å vare så varer det med litt hjelp.. både tanna,motoren og dama er utbyttbar :wink:

om du føler at dama di er kvinnen i ditt liv.. så betyr ikke det at du er hennes mann i hennes liv.. ;) men men... bra det ordna seg.. :D

er kjipt å miste nøkkelen... blir litt shaky når jeg ikke finner min når jeg har rota den bort.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var "bare" rotoren som hadde knekt, så den lå å vri seg i alle retninger, så jeg slengte i en ny fra ei gammal boble, og det ble jo helt super, må bare vær litt snill med gasspedalen, for det er ikke turtallsperre på denne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...