Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tønsberg og rånere? nei det har vi ikke sett :P

men dr_s at du fikk med deg det klokkeslettet ja! :\

fin bil da! =)

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk hjula fra dekkspesialisten her om dagen å tror du ikke de hadde sendt helt feil felg a du, ingen ting var riktig der. Tokk en tlf til dem å forklarte dette, han jeg pratet med var ikke noe serviceinnstillt i det hele tatt, frekk var han å. Så jeg sa til han at han kunne bare komme og hente hjula sine..

Har da bestillt nye felger på Ebay. (Grisebillig)

8X18 Felg med 2" Kant :D Skal ha 235/40ZR18 Dekk. Felgene betalte jeg 5000,- ink frakt. Han jeg kjøpte de av var veldig hyggelig. De er på vei med fly nå.. Gleder meg...

Felger.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Ja, Da har jeg endelig fått satt på sommerhjula mine 225/40R18 foran og 235/40R18 bak + at jeg har montert M3 speil =) Hva syns dere?

Bilde006-1.jpg

Bilde010-1.jpg

Bilde004-3.jpg

Her er bilde av leketøyet mitt i i tillegg, Det er en Trimma Yamaha YZ 125cc med 40HK dette går unna, kjører med denne på bane ca 2 ganger i uka MORRRO =P .. HiHi

Bilde011-1.jpg

Skrevet
Gratulerer med ny bil! Den så veldig fin ut. Men m-power toppdeksel på 328?

ja her slo janteloven til igjen som vanlig.. :roll:

la han ha det dekselet han vil vel? er kult på utstillinger og sånn,som på rudskogen

Skrevet

He He..

Jeg syns det er kult jeg da..

Jo, jeg kjøpte felgene på ebay av en som kaller seg for eurostopusa han er kjempe hyggelig å veldig serviceinnstillt annbefaler han fyrn her. Fikk felgene etter 1 uke ca. Totalprsien med moms inn til norge ble ca 8000,-

Har du kjørt motocross før? Tro meg det er nok for og kjøre på bane, Er enig med deg at 40hk er lite til å kjøre på veien med rett fram..

:D

Skrevet

Dette blir meget pent! Eneste jeg er litt uenig i , er kromlyktene. På sort bil syns jeg de bør være sorte :)

Du må melde deg på bimmers trefffet 18. mai nå da!

PS: hvordan monterte du xenon i tåkelysa? Tenker på kontaktene osv

Skrevet
Gratulerer med ny bil! Den så veldig fin ut. Men m-power toppdeksel på 328?

ja her slo janteloven til igjen som vanlig.. :roll:

la han ha det dekselet han vil vel? er kult på utstillinger og sånn,som på rudskogen

Det blir vel ca det samme som å sette M-emblem bak på bilen når det ikke er en M-bil :) Ikke "akseptert" det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...