Steffan C Skrevet Mai 2, 2007 Skrevet Mai 2, 2007 Tøff Touring dette, og flotte felger du har fått deg . Men jeg er ikke noe fan av sort senter på felger. Disse med høyglans kant og sølv senter hadde vært bedre .
Spiritus Sancti Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Har du kjørt motocross før? Tro meg det er nok for og kjøre på bane, Er enig med deg at 40hk er lite til å kjøre på veien med rett fram.. Kjørt siden jeg var 4 år, så ja, har kjørt motorcross før..
Ellingsen B. Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 Ble fint med xenon der ja! Felgene var også tøffe.
Bebis Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Skrevet Mai 6, 2007 Xenon settet er montert på samme måte som man monterer de andre steder plug and play. Vet ikke om jeg kommer på treffet vi får se.. Har endret planene litt, Har ganske sikkert bestemt meg om å bygge om motor,gear og bakstilling til m3 3.0L på denne motoren så slipper jeg og bytte ut ledningnettet =) Har aldri sett en E36 touring med m3 motor så kanskje jeg blir den første Hadde vært kult.. Takk for gode tilbakemeldinger..
Dr_S Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 Skjedd med motoren din nå da? Havari eller? Greit at du sier xenon i tåkelysene var plug and play..men hvordan?? Tåkelyskontaktene skrues jo på, så lurte litt på hvordan du festet xenonpærene..
Bebis Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Skrevet Mai 6, 2007 Nei, Jeg en ganske stor lekasje i motoren min, trolig stempelringer eller ventiltetninger så er jeg interisert i litt mer power Jeg borret hull i lokket til lampa og dro ledningsnettet igjennom, festet pæra på vanlig måte da ledningnettet sitter fast i pæra. Kan ta et bilde så dere kan se hvordan jeg har gjort det =)
Stian Børresen Skrevet Mai 6, 2007 Skrevet Mai 6, 2007 syns det virka å være noe rart forhold mellom hovedlyktene dine og blinklysene? det så ikke ut til å passe overens på de siste bildene du posta? ble nesten litt rart med chromelykter på den bilen..må ihvertfall ha lyktespoilere, da blir dem ikke så "store" og synlige;) Ellers en meget pen bil!
Dr_S Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 b0rre, det er slik det blir på lykter som ikke er onepiece....men det er jo mye penere enn onepiece da
Stian Børresen Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 nja, syns ikke min er så værst med hele lykter/blink igrunn men nå har jo eier av denne bilen kanskje en annen smak enn meg så skal jo ikke "ta" noen for det;) For bilen her er meget pen!
Bebis Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Skrevet Juni 14, 2007 Hei alle sammen. Mye har skjed i det siste, jeg har tatt ut motor og gear for overhaling. Kjørte fra oslo til sandefjord tur/retur motoren slukte 7 L på denne turen så bestemte meg for at her må det skje noe.. =D Motoren skal sendes bort til et firma på ensjø som heter motorteknikk der de skal planslipe toppen,avbalangsere veiv, bytte alt av lager,ringer,pakninger,hele motoren skal også glassblåses da jeg har tenkt til å lakkere den som jeg har gjort med gearkassa.. Fikk Komplett eksos anlegg i dag syns det ser drit tøft ut gleder meg til montering.. Får kanskje motoren tilbake på tirsdag Skal ta flere bilder under montering følg med =)
D.C.V Skrevet Juni 14, 2007 Skrevet Juni 14, 2007 Dette ser utrolig bra ut, du har en nydelig touring
Dr_S Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Det er 11,7 mil fra Sandefjord til Oslo..Så på to slike turer brukte bilen din 7 liter bensin??? Kan umulig stemme.
Steffan C Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Det er 11,7 mil fra Sandefjord til Oslo..Så på to slike turer brukte bilen din 7 liter bensin??? Kan umulig stemme. Må vel være olje han snakker om her Dr_S!? Fullt gjennomslag kan du si .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå