skywalk3r Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 mulig å spør hvor du fikk kjøpt det og hva var pris lappen på dette? Mhv Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Nice E46.Litt mye senk bak forhold til forran. But all in all, very nice. den står vel parkert i oppoverbakke med brekket på, derfor den er litt lavere bak på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Nice E46.Litt mye senk bak forhold til forran. But all in all, very nice. den står vel parkert i oppoverbakke med brekket på, derfor den er litt lavere bak på bildet.. Stemmer det + at det er en liten kul på asfalten akkuratt der bakhjulet er. mulig å spør hvor du fikk kjøpt det og hva var pris lappen på dette? Mhv Stian S Kjøpte pakka hos GS. Veiledende pris for alt (Mtech pakke med front- bakfanger + kurvelys og sideskjørt, innsats til bakfanger og bremseluftekanaler) er vel ca. 14260,- Og siden min far er lakkerer så kostet ikke det noe. Helt råå bil Har du noen flere planer får den ? Ikke noe kosmetisk med det første i hvert fall. synes egentlig ikke disse bilene trenger så mye mer. Var det mye styr å montere? Brukte du lang tid? Mine fangere er på lakkering nå, og skal monteres straks.. Var veldig enkelt å montere. Fanger forran sitter med to Torxbolter skrudd nedenfra og opp+2? små skruer i innerskjermene. Bakfanger sitter på samme måte med torxskruer + 2 små skruer og 2 clips i innerskjermer. kanalskjørt var klipset hele veien. innerdelen i fangerne var kun festet med clips og disse kunne lett flyttes over i de nye M fangerne. Alle klips fulgte med så man slipper å bruke de gamle. Brukte vel ca 4 timer på monteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 perfekte oppgradering for e46 det der, det er sikkert og twist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Du var ikke tilfeldigvis på skullerud i går du? Var skremmende lik den bilen jeg så.. Stod der med politiet og han som hadde blitt stoppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Du var ikke tilfeldigvis på skullerud i går du? Var skremmende lik den bilen jeg så.. Stod der med politiet og han som hadde blitt stoppa. Hehe. Kjører der ofte, men ikke akkuratt i går. Har faktisk heller aldri blitt stoppa med den bilen i løpet av det året jeg har hatt den. Eneste gangen jeg har blitt stoppa med bmw var med forrige bilen. Da kjørte jeg og noen kammerater med taket av midt på natta i minusgrader, så kan ikke si jeg klandrer snuten for å tro at vi ikke var riktig vel bevart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå